Windows 10 key crack? /flytta över gammalt w10

Permalänk

Windows 10 key crack? /flytta över gammalt w10

Hej! Har köpt helt ny dator utan något OS och har laddat ner Windows 10 USB boot ifrån Microsoft som ja ska installera senare.

Undrar då bara, kan jag använda min Windows 7 aktiverings nyckel som jag uppgraderat till Windows 10 på gamla datorn eller kommer jag då bara få Windows 7 igen?

Om inte, vet ni nåt bra crack för Windows 10 som inte är massa virus och funkar bra? Aldrig gjort sånt innan så är inte riktigt 100 på vad som är bra o inte bra.

Tack//Pontus

Permalänk
Medlem

Det beror helt på vad för typ av Windows i licens du hade, vart det en dyrare retail licens så funkar det och är det en billigare oem licens så går det inte.

Samt du lär ta bort allt som har med piratkopiering i inlägget då det är strikt förbjudet att diskutera sånt här

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

crack kan du ju glömma då det är emot reglerna.
däremot så gäller nyckeln fortfarande om det är samma dator

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem

Du behöver inte några crack. Installera windows 7 på den nya datorn. surfa hit https://www.microsoft.com/en-us/accessibility/windows10upgrad... och uppgradera din win7a igen.

Skrivet av pontus1080:

Hej! Har köpt helt ny dator utan något OS och har laddat ner Windows 10 USB boot ifrån Microsoft som ja ska installera senare.

Undrar då bara, kan jag använda min Windows 7 aktiverings nyckel som jag uppgraderat till Windows 10 på gamla datorn eller kommer jag då bara få Windows 7 igen?

Om inte, vet ni nåt bra crack för Windows 10 som inte är massa virus och funkar bra? Aldrig gjort sånt innan så är inte riktigt 100 på vad som är bra o inte bra.

Tack//Pontus

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst i enlighet med §7*

Citat:

§7 Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...