Conan exile pvp server

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

Conan exile pvp server

Tjenixen alla Sweclockare. Startade igår upp en server jag hoppas kunna bli succé. Jobbar på att ha servern stort sett uppe 24/7 med en kort restart varje dag. Det är PVP som gäller, inga egentligen regler mer än fusk (Använder battle-eye)

Namn just nu är KoTn [fresh launch 3x]

Du söker bara på KoTn med alternativen internet och player vs player i rutan till höger.

Märker ni något inte stämmer, hackare, servern ligger nere mm mm bara hör av er på skype: spicy_franky

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalix
Registrerad
Sep 2012

Region America? Och bara 40max players? ) Sen kan jag säga att servrarna med 1x är roligast.. Ska vara en utmaning

Desktop: Geforce GTX 770 | 8gb DDR3 1600mhz | Intel i5-4670k | SSD 120gb | OS Win 8.1 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av Gurrasson:

Region America? Och bara 40max players? ) Sen kan jag säga att servrarna med 1x är roligast.. Ska vara en utmaning

Ja det blev Amerika då mång av oss förutom jag är amerikaner, pingen verkar inte spela någon roll oavsett 40 för tillfället, blir vi fler utökar jag det. Kändes onödigt att betala för fler när vi inte har fyllt dom nuvarande. Mja 1x är för bra för mig iaf. 3x är lagom, inte för enkelt och inte för svårt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

Servern uppdateras atm om någon försöker ta sig in

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2015

Jag och mina polare kommer lira lite Byggare Bob meets the Barbarians! Rätt ok för att vara early access faktiskt. Byggandet är riktigt kul, och håller med Spicy om att 3x är en sweet spot

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

Tjena. Survivalservers.com har tillfället problem med uppdateringar av sina servrar inkl vår. Förhoppningsvis är det löst snart. Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2015
Skrivet av spicy_mama:

Tjena. Survivalservers.com har tillfället problem med uppdateringar av sina servrar inkl vår. Förhoppningsvis är det löst snart. Mvh

Haha ja jag undrade varför jag inte hittade servern

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

@Rowikk:

Servern håller på att startas upp igen Kommer ta några minuter till.

Server platsen är också flyttad till Frankrike för lite mer balancerad ping för spelarna.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

Servern ska ligga uppe igen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Maj 2003

Jag hoppar in!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av Tune:

Jag hoppar in!

Välkommen! Ännu en uppdatering. Suck servern bör komma upp om 5-10 min

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finland
Registrerad
Mar 2012

Nä fy fan för battle-eye, vill inte ha spyware på datorn. Hellre VAC eller inbyggda lösningar i spelet.

Define R4 Black | Asus P8Z77-V | Intel i5 3570K | Samsung 850 PRO 256GB
WD Caviar Black 500GB | Gigabyte GTX 980 ti | Corsair Vengeance LP 16GB
Newton R2 800w | Silent Wings 2 140mm | Silent Series R3 140mm | Windows 7

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

https://twitter.com/SurvivalServers?lang=sv

Fortsatt instabilitet, tyvärr

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

Servern verkar stabil Välkomna! Ursäkta för problemen, det är trotts allt early acces

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Dec 2010

serven nere?
hittar den inte

sämst

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

@VonCraft:

Förlåt för mycket sent svar. Sortera på pvp och var nogran med hur du stavar namnet KoTn. Den finns uppe på ännu stabilare servrar nu Kan du inte hitta den går du in på Steam och "visa" sen "server" väl i listan sorterar du på Conan och sök på namn. Kan hända du får refresha där. Men är får du fler alternativ och kan för alltid lägga till den som alternativ.

Mvh Frank

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av spicy_mama:

@VonCraft:

Förlåt för mycket sent svar. Sortera på pvp och var nogran med hur du stavar namnet KoTn. Den finns uppe på ännu stabilare servrar nu Kan du inte hitta den går du in på Steam och "visa" sen "server" väl i listan sorterar du på Conan och sök på namn. Kan hända du får refresha där. Men är får du fler alternativ och kan för alltid lägga till den som alternativ.

Mvh Frank

Fortfarande nere.

sämst

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av VonCraft:

Fortfarande nere.

Nej den är uppe och varit i flera dagar. Prova sök direkt på ip

163.172.78.60

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

Alternativt anda mig på stream och joina via mig ikväll när jag är hemma ifrån jobbet

Samma namn som här

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Over the rainbow
Registrerad
Sep 2006

Jag följer detta av nyfikenhet (i avvaktan på ny dator...) Men tänker hålla mig uppdaterad om hur det går för er.

Vänligen Besvara också de SISTA inläggen i trådarna inte bara de första! (Det första inlägget kan mycket väl ha hunnit bli inaktuellt.)

Skjut Gräv Tig.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av spicy_mama:

Alternativt anda mig på stream och joina via mig ikväll när jag är hemma ifrån jobbet

Samma namn som här

Har adat dig

sämst

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

Jag är online med några av mina amerikanska vänner. Har ni svårt att hitta servern joina via mig på steam Spicy_mama

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

Nytt namn på servern! För att locka fler spelare och gå upp i listan heter vi nu:

[' KoTn '] [3x] PvP

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Förslöv Metropolen
Registrerad
Jan 2005

Funderat på lite "moddar" Dvs högre lvl cap etc. Skulle detta vara intressant eller vi ska behålla original?

KoTn [3x] Fresh PvP 24/7