Permalänk
Avstängd
Skrivet av hunkaboy86:

Spela klädpåker är det första jag tänker på om det ska komma fyra okända tjejer dit, och bjud på goda drinkar som knappt smakar alkohol så dom bli stupfull

Hahaha, sitter för mig själv och skrattar..

Tack för den 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Våra finsittningar var rätt grisiga iaf haha

Skickades från m.sweclockers.com

Du gick av en händelse inte på Örebro?

Gick själv på Högskolan Väst och där var finsittningarna rätt lugna faktiskt, det enda som jag vill minnas spårade en del var ett phadder tack, undertecknad kan ha varit inblandad. Men det var nog mer halvfinsittning skulle jag vill säga, åvve gällde fortfarande.

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Fram med ett VR-headset så ska du allt se att det blir en lyckad förfest!

Permalänk
Avstängd

När man var yngre, runt din ålder kan jag tänka mig så kom alla med antingen en 75:a eller en platta öl. Sen drack man tills antingen allt var slut eller man somnade. Höll man sig vaken så gick man ut på krogen och fortsatte där.

Om man nu vill göra det lite lugnare som denna förfest tycks bli så skulle jag satsa på lite enkla tunnbrödssnittar med lite gott i, går att fylla med det mesta från lax, renskav eller västerbotten.
https://www.google.se/search?q=tunnbr%C3%B6dsrulle+snitt&ie=u...

På dryckesfronten så satsa på några enkla drinkar som ex mojito eller en enkel GT. Vill man göra det lite spexigare för att få igång samtalet från början så bjuder man på en sjöbotten som start. Ser inte så god ut men smakar alldeles utmärkt och får garanterat bort den tryckta spänningen direkt.
https://www.cocktailguiden.com/drink/sjobotten/

Vill man sen också hitta på något kul under förfesten så är det nog en gammal goding som ex Rapparkalja, om det nu är någon som har det hemma.

Lycka till med festen.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10