Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Klan Destiny 2 PC - Söker spelare! Svenska Hjältar.

Permalänk
Medlem

Klan Destiny 2 PC - Söker spelare! Svenska Hjältar.

Tja, har lirat destiny 2 på ps4 fram tills nu när det släpptes på pc.
Söker efter spelare till en klan på PC, har gjort allt förutom raiden. Kan hjälpa till med det mesta fram till raid ifall ni har frågor.

Söker 18+ år, med voice etc. Är själv 30år och studerar just nu = ibland måste skolan gå först.
Skön snubbe helt enkelt

Klan: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2780531
Mitt bnet id: Lama#2326

Klanens fokus är på att ha roligt!
Discord kommer upp inom kort.
(det är lite osäkert med discord just nu när många har blivit bannade för 3:e parts program i bnet, läst på forum osv..)

Permalänk

Jag är sugen! Men kan inte vara med förrns imorgon kväll när jag plockat ihop nya datorn..

Edit: Hur hög aktivitet gäller förresten?

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Jag är oxå sugen! Är 23 år och pluggar på högskolan så förstår om man ibland måste prioritera plugget!

Visa signatur

Driven, Optimistisk & Social

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheMuffinMan:

Jag är sugen! Men kan inte vara med förrns imorgon kväll när jag plockat ihop nya datorn..

Edit: Hur hög aktivitet gäller förresten?

Skrivet av Bekric:

Jag är oxå sugen! Är 23 år och pluggar på högskolan så förstår om man ibland måste prioritera plugget!

Alternativet är att jag startar en klan om ingen vill ha in oss innan eftermiddagen

Permalänk
Skrivet av odesjord:

Alternativet är att jag startar en klan om ingen vill ha in oss innan eftermiddagen

Absolut! Hur mycket och vilka tider lirar du typ?

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheMuffinMan:

Absolut! Hur mycket och vilka tider lirar du typ?

Jag lirar väl mest efter arbetstid. 16-17 tiden och framåt. Vissa veckor kan jag inte spela då mitt plugg drar iväg mig till andra ställen. Men det är inte alls ofta, någon vecka per termin.

Helgerna är jag all-in
Men jag har inga krav på någon om hur länge dem skall spela så länge dem är mogna nog att förstå att "livet" går först.

Permalänk
Skrivet av odesjord:

Jag lirar väl mest efter arbetstid. 16-17 tiden och framåt. Vissa veckor kan jag inte spela då mitt plugg drar iväg mig till andra ställen. Men det är inte alls ofta, någon vecka per termin.

Helgerna är jag all-in
Men jag har inga krav på någon om hur länge dem skall spela så länge dem är mogna nog att förstå att "livet" går först.

Toppen! Heltidsjobb, träning och flickvän. Men någon timma varje dag kan jag iaf, och mer på helgerna såklart. Jag skriver till dig när jag plockat ihop nya burken

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheMuffinMan:

Toppen! Heltidsjobb, träning och flickvän. Men någon timma varje dag kan jag iaf, och mer på helgerna såklart. Jag skriver till dig när jag plockat ihop nya burken

Om ni vill kan ni adda mig på bnet med.

ID: Lama#2326

Har gjort upp en klan som ni kan joina när ni känner för det. Lite roligare att börja från scratch kanske och jobba ihop när vi kan.

Klan: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2780531

Permalänk
Medlem

Jobbar och spelar när jag känner och har tid.
Är en Norrlänning som bor i Göteborg på 32år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hcz:

Jobbar och spelar när jag känner och har tid.
Är en Norrlänning som bor i Göteborg på 32år.

klicka här https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2780531

Permalänk
Medlem
Skrivet av odesjord:

Tja, har lirat destiny 2 på ps4 fram tills nu när det släpptes på pc.
Söker efter spelare till en klan på PC, har gjort allt förutom raiden. Kan hjälpa till med det mesta fram till raid ifall ni har frågor.

Söker 18+ år, med voice etc. Är själv 30år och studerar just nu = ibland måste skolan gå först.
Skön snubbe helt enkelt

Klan: https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2780531
Mitt bnet id: Lama#2326

Klanens fokus är på att ha roligt!
Discord kommer upp inom kort.
(det är lite osäkert med discord just nu när många har blivit bannade för 3:e parts program i bnet, läst på forum osv..)

Tjena, ser att ni har skapat en clan tillsammans med att ni är få stycken bara. Har en känsla av att ni kanske inte vill detta, men vi har en klan dedikerad för svenska spelare och vi är just nu 11 st med i den. Vi vill såklart att våran clan ska bli större och tänkte ifall ni ville gå ihop för en större grupp?

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2599482

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrSaltig:

Tjena, ser att ni har skapat en clan tillsammans med att ni är få stycken bara. Har en känsla av att ni kanske inte vill detta, men vi har en klan dedikerad för svenska spelare och vi är just nu 11 st med i den. Vi vill såklart att våran clan ska bli större och tänkte ifall ni ville gå ihop för en större grupp?

https://www.bungie.net/en/ClanV2/Chat?groupId=2599482

låter bra

Permalänk
Medlem

Tjena alla !!

Är ett gäng hardcore spelare som bor i blekinge 25+ som har gjort en guild o söker medlemmar.
Vi söker dom som är 18+ har ts eller disc och vill lägge ner rätt så mycket tid på detta.
På helger så blir de ju lir dygnet runt, och vi har mycket roligt i ts el disc då de bruka vara rätt mycket alkoholintag dock ej när det gäller raid
Så tveka ej att joina vår guild vi Är och kommer bli ett gött gäng som har roligt
Vi heter A-Laget [A] så det är bara att söka på bungie.net eller så kontakta mig på eas#2979

Visa signatur

Stationär: Mob: ASUS PRIME Z690-P D4 > CPU: i7 12700K 3.6 GHz > Minne: Corsair 32GB DDR4 3600Mhz > GPU: Asus GTX 3060 TI STRIX OC > PSU: Corsair RM1000x > HDD: 2x Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem

@odesjord:

lägger till dig, går ju inte att spela ensam ju, själv är man en gammal gubbe.... (44) inte nån super proffs spelare,

Permalänk
Medlem

Som sagt spela ensam går ju inte, så adda mig vore ju trevligt,

ZoGeZ#2156

Permalänk
Medlem

Köpte spelet igår och lirat lite.. skulle uppskatta och ha några och lira med. gärna i en clan

adda mig gärna RelaX#2318

Permalänk
Medlem

Skickade request till SALT.
Lirar ett gäng dagar i veckan, 2 ungar som sätter spelregler ibland. Just nu endast lirat solo då ingen irl polare köpt spelet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Skickat request till SALT jag med, spelar mycket dock utan mikrofon för tillfället.

Visa signatur

CPU: Ryzen R9 7900x3d, CPU Cooler: Arctic Liquid Freezer iii 360 A-RGB, GPU: RX 7900 XT, MBoard: ASUS Prime x670-p, RAM: 32GB G.Skill Trident Z25 Neo RGB CL30 @ 6000Mhz, HD: Intel 660P 1TB M.2, Kingston NV2 500GB M.2, Monitor: LG OLED 55CX , Mouse: Asus ROG Strix Impact II, Case: ASUS ROG Strix Helios GX601, Keyboard: ASUS ROG Strix Flare RGB Gaming, PSU: In Win Commander 1500w, Headset: Turtle Beach Elite Pro 2

www.tradera.com/profile/feedback/2310698/mixansfaith

Permalänk
Medlem

@Mixan:

samma här kör utan mic,

Permalänk

Jag Joinar gärna! Är 29 år. har inget jobb eller sysselsättning atm så kan llira när som
Har ingen att lira med för tillfället så vill hitta någfra man kan ha kul med o questa och raida!
Är Lvl 20, 243 power och har mic

mitt bnet: FatMiniNinja#2299

Permalänk
Medlem

@odesjord: Tja! skickat en friend request. DBooY#2722. 29 bas älskar att spela för att det är kul och ser fram emot lite mer seriösa raids och nightfalls.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

@FatMiniNinja: Tja! addade dig med, hoppas det är ok. DBooY#2722

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

DBooY#2722, 29 bast med sambo och heltidsjobb. Jag blev smått beroende av destiny 1 ps4, och eftrersom att D2 på pc är en sådan pass mycket bättre upplevelse ser jag inte någon anledning att inte bli beroende igen haha

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

joina er clan

@e@s: Hej
jag är en äldre spelare som behöver en clan, skåning från Helsingborg!!. Har precis börjat spela D2 men lirat Linage2 sedan starten 2004. Jag saknar en chat i spelet, omöjligt att få kontakt med folk. Jag har skickat en förfrågan till clanen, namn bobben.
MVH
BoB

Permalänk
Medlem

Är "caydes fanclub" någon clan härifrån? blev nyss inbjuden till den men ingen friend request på den haha

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Tja! Är det fortfarande bara att joina saltligan?

Permalänk
Avstängd

Skulle också vilja joina, men såg att klanen är full?

Vimes#1494

Permalänk

87a som nyligen har hoppade över från PS4 till PC! Addar gärna folk på battlenet då vännerlistan blev rätt liten! Är på det mesta Trials, Raid etc.

RobinForever#2885

Permalänk
Medlem

klan

Tjena. Någon som har nå bra tips på en svensk klan? Börjar tröttna på tyskar

Visa signatur

_ _
l Define R7 Compact Noctua l Asus Rog Strix Z490-F l Intel Core i7 10700K l Asus 4070ti l HyperX 2x16GB DDR4 3600MHz l Samsung SSD 970Evo M2 l Corsair RM850X l Windows 11 l 32" Odyssey G7 l

Permalänk
Medlem

Lagom Svensk

Hej igen.

Jag har startat en svensk klan som heter Lagom Svensk

Social Klan som raidar lagom seriöst.

För att börja raida så behöver vi spelare, ni är varmt välkomna att joina.

eldruin#2799 om ni har några frågor.

Visa signatur

Grundare för: Alla Talar Svenska - Gemenskap
Discord hittar ni på vår hemsida: https://www.allatalarsvenska.nu/

|CPU: I7 4770K 4.0Ghz | MB: MSI Z87-G45 gaming|RAM: DDR3 HyperX 1600MHz 16GB |GPU: MSI nvidia GTX 1070 | Skärm: Asus VG248 144Hz | Burk: Fractal Design Define R4 artic white |SSD: Samsung SSD 840 Evo 120GB + 240 | Nätagg: Cooler Master 600W | HDD: Seagate Barracuda® 1TB SATA 6Gb/s 7200rpm | Wifi nätverkskort: ASUS PCE-AC68 AC1900 | OS: Wind 10 | Tangentbord: SteelSeries APEX 350 |Mus: SteelSeries Rival |Hörlurar : SteelSeries H