Wow order hall quest line

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Nov 2007

Wow order hall quest line

Har 13 lvl 110 figurer, 2 av dom är hunters. Har haft 5 som jag har spelat mest. Men nu tänkte jag försöka få class mount på resten, har inte gjord så mycket quest på dom klasserna än. Men för att kunna göra class mount quest, så som jag fattar så måste man göra order hall quest linjen klar. Men behöver jag göra en massa andra quest, för jag har fastnat, det enda order hall quest jag har är Goddess watch over you, och den verkar jag inte kunna göra just nu. Känns ju inte kul att behöva göra Valsharah typ 7 gånger till. Dom sista 7 figurer har inte gjord så mycket quest, utan levlade dom i invasionerna, det gick fort från 100 till 110.

Svårt att hitta direkt, vissa säger att den här questen behöver bara göras för Paladins, men jag hittar inga andra order hall quest.

Intel i7 7700K, XFX Radeon P390, 16 gb, EVGA G2 750w | Intel i7 2600K, Radeon 6870, 16 gb, EVGA G2 750w | Laptop Asus FX502VM, i5 7300HQ, Nvidia 1060, 8 gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014
Skrivet av zosma:

Har 13 lvl 110 figurer, 2 av dom är hunters. Har haft 5 som jag har spelat mest. Men nu tänkte jag försöka få class mount på resten, har inte gjord så mycket quest på dom klasserna än. Men för att kunna göra class mount quest, så som jag fattar så måste man göra order hall quest linjen klar. Men behöver jag göra en massa andra quest, för jag har fastnat, det enda order hall quest jag har är Goddess watch over you, och den verkar jag inte kunna göra just nu. Känns ju inte kul att behöva göra Valsharah typ 7 gånger till. Dom sista 7 figurer har inte gjord så mycket quest, utan levlade dom i invasionerna, det gick fort från 100 till 110.

Svårt att hitta direkt, vissa säger att den här questen behöver bara göras för Paladins, men jag hittar inga andra order hall quest.

https://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20759296623
Står på länken hur man gör.

Själv orkar jag inte Farma upp Mina Artifacts och Mounts/Flygningen då jag tycker det är så tråkigt.
Väntar hellre på nästa expansion då de tar bort det hehe.

Antec P180 i7 920 4.2GHz Asus p6tSE 24GB Zotac GTX 470 Tagan BZ800W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Nov 2007

Har nu spelat lite med min warlock och gick eften den här listan och gjorde dom questen http://www.wowhead.com/quest=44338/goddess-watch-over-you#com... som står i första posten, så har i alla fall kommit en bit längre, är inte klar med allt än, men verkar som att det kanske fungerar, nu går det hyfsad snabbt att göra questen, eftersom alla figurer har i stort sett 930+ i ilvl.

Intel i7 7700K, XFX Radeon P390, 16 gb, EVGA G2 750w | Intel i7 2600K, Radeon 6870, 16 gb, EVGA G2 750w | Laptop Asus FX502VM, i5 7300HQ, Nvidia 1060, 8 gb