Gör alltid er egen analys. Frågar ni mig så får ni svar. Jag är ingen gud, men jag läser, tillsammans med min grupp, hela dagarna, och investerar därefter.
Som sagt, för personer utifrån kan det uppfattat som dumstridigt eller envist, impulsivt, eller vad som helst.
Jag har gjort mina riskkalkyler nogrannare än när jag investerade i aktier tidigare. Högre vinster, annorlunda risker.
Hur jag uttalar mig, enkelt, rakt och kanske enformigt, har inte med mina investeringar att göra egentligen.
Anledningen till att jag inte vill ha riskanalys på Kryptovalutors helhet, konspirationsteorier om Silverbubblor, bostadsbubblor, Tulpanmanier eller diverse är för att det är vad ALLA kryptotrådar hamnar i.
Att diskutera det är något jag inte ville ha som huvudsyfte när jag skapade tråden. Den ska innehålla:
Vad investerar du i?
Varför investerar du så?
Vad rekommenderar du?
Väldigt enkla frågeställningar att rätta in sig i ledet och dela med.
Vill du inte delta i denna diskussion:
VAR VÄNLIG OCH SKRIV INTE. Jag understryker detta väldigt noggrant i slutet för att undvika OT diskussioner.
Jag hoppas att vi kan dra denna slutsats och släppa OT diskussioner nu och återgå till investeringar i krypto.
ALLA INVESTERINGAR ÄR ALLTID DITT ANSVAR, OAVSETT VEM DU LYSSNAR PÅ, VEM SOM SÄGER TILL DIG, TRYCKER IN I DITT HUVUD ELLER ALLT DÄREFTER.
A-L-L-T-I-D DITT ANSVAR
Personliga påhopp som:
Lyssna inte på han, han är troll
Lyssna inte på han, han har ingen koll
Jag har hållit på med 20 år i aktier och har universitetsutbildning, lyssna inte på han om ni inte vill förlora era pengar
Är helt värdelösa för det handlar inte om att försöka övertala folk att investera pengar för DET FINNS INGEN VINNING I DET.
Det handlar om att UTBYTA information för OSS SOM INVESTERAR i kryptovalutor. För att få upp ögonen på fler valutor.
Detta är heller ingen tråd för nybörjarfrågor, dom överlåter jag egentligen till övriga kryptotrådar som:
"Bör jag investera i bitcoin?"
"Hur investerar jag enklast i crypto"
osv.
Upp med nivån nu och sluta försöka hävda er, bort från denna delen av forumet för ni är som små jävla mygg som bara förstör.
Om vi jämför med spel:
Ni är 15 åriga ryssar som skriker i micen i Dota 2, CS och diverse spel.
Sluta, tyst, låt oss som håller på med kryptovalutor, få hålla på.
Tack!