Tävla och vinn AOC:s gamingskärm G2590PX

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn AOC:s gamingskärm G2590PX

Efter ett gott omdöme från testpiloten Daniel "Snorjaers" Ördén drar nu AOC igång en ny tävling för SweClockers medlemmar, där de får möjligheten att vinna gamingskärmen G2590PX

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

KATTEN BAMSE!

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ibland:

KATTEN BAMSE!

Han förbjöds på forumet. Det var en kille här som la upp en bild i tråden "bilder på era husdjur" där han ritat dit en propellerhatt på sin katt.Tror det var 2003-04 någon gång. Det ballade ur av någon anledning jag inte kommer ihåg.

Permalänk
Medlem

@micke7406: haha jag vet! Blev glad över att redaktionen självmant publicerade honom igen.

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

Kommer inte ihåg detta fenomen men det är ju alltid roligt med tävlingar.

Kom på något som var lite finurligt i alla fall förhoppningsvis kanske man har en ny skärm denna gång

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk

Haha kul tävling;) var dock inte ”medlem” då, men med var man!😊 man får helt enkelt se om ens dåliga bidrag räcker haha:)

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Medlem

Även om katten Bamse är lite före min tid på Sweclockers så känner jag till honom. Skrattade åt bilden iallafall

Permalänk
Medlem

OFF
Detta är helt off topic och inte tänkt som reklam, men det är ännu en av hans harmliga sidor. Räddar liv.
https://www.expressen.se/gt/katten-bamse-raddade-kompisen/
OFF

Edit58

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hACmAn:

OFF
Detta är helt off topic och inte tänkt som reklam, men det är ännu en av hans harmliga sidor. Räddar liv.
https://www.expressen.se/gt/katten-bamse-raddade-kompisen/
OFF

Edit58

Hahahaha! Jag läste den här med, gav lite inspiration.

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Hedersmedlem

Men Bamse är ju bannad på forumet.. :'(

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

"Sponsras av AOC"

Bra att det nämns, så det kommer fram att detta rör sig om reklam från företagssida. Innan har ni bara lagt upp tävlingar utan att nämna just detta.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Säljchef
Skrivet av muSashi:

"Sponsras av AOC"

Bra att det nämns, så det kommer fram att detta rör sig om reklam från företagssida. Innan har ni bara lagt upp tävlingar utan att nämna just detta.

Hej,
Orsaken att det inte tidigare har skrivits rakt ut är att reglementet för hur sponsrat innehåll skall märkas har ändrats. Vi följer alltid regler, lagar och även rekommendationer.

Däremot har vi ansett att det har varit tydligt för användarna att tävlingarna varit arrangerade tillsammans med andra företag. Absolut inget vi har dolt eller velat hymla med.

Namn på sponsorn har alltid framgått. Nu arrangerar vi tillsammans med X. Eller med hjälp av X. Eller på uppdrag av X eller liknande.

Anser du att det har varit oklart så har det absolut inte varit vår mening. Tvärtom.

Ha en trevlig Swechelg!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

är det bara jag eller har dom missat att skriva hur man är med och tävlar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av aptjack:

är det bara jag eller har dom missat att skriva hur man är med och tävlar?

Jag märkte att det inte går att delta om man har ad-blockers igång. Stäng av dem så kan du klicka i alternativen.

Permalänk
Medlem

Så katten ingår inte? Emil, jag tycker inte att det har varit otydligt innan.