Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Nere för underhåll varje natt

Permalänk
Medlem

Nere för underhåll varje natt

Det här är inget viktigt, bara något jag funderat på då och då.
Vad är egentligen underhållet som sker på sweclockers varje natt?

Jag vet att bland annat skatteverket också har sådana regelbundna nedstängningar men är det inte lite ovanligt för en nyhetssida?

Mvh Jocke

Redigering: Ouch sökte inte tillräckligt bra tydligen hittade svaret nu

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1440858-sweclockers-ne...

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Hej @JockeP !

Ser att du hittade en tidigare tråd om detta, men vill ändå fylla ut lite. Som du kanske märkt har en hel del förändringar skett på SweClockers senare tid, vilket kan tillskrivas att en ny utvecklingsavdelning är på plats. Det tydligaste exemplet är arbetet med att fräscha upp mobilsidan, som numera har stöd för Personliga meddelanden (PM), möjlighet att skapa annonser, bilder på framsidan, med mera.

Det här med den schemalagd nedtid är någonting vi kommer titta på framöver, men när är ännu oklart. Vi har sedan en tid tillbaka en ny utvecklingsavdelning på plats, som har en del högt prioriterade saker att ta tag i – mobilsidan såg vi som det allra viktigaste. Jag kan tyvärr inte ge något besked om när nedtiden varje natt försvinner, då det som allt annat handlar om prioriteringar. Jag hoppas i alla fall att de förbättringar av sajten som skett på kort tid är ett kvitto på att mer är på gång.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner