Vad ska ni göra ISTÄLLET för att kolla fotboll? (Sverige - Schweiz)

Permalänk
Avstängd

Jag bryr mig otroligt lite och har inte en aning om vilka tider matcherna spelats på.

Det är ok om andra tittar på det men själv bryr jag mig helt enkelt inte och i genomsnitt tittar jag nog på TV max 4-5 timmar per år.

Permalänk
Medlem

Jag har absolut noll intresse för fotboll men tycker alla memes på twitter om resultaten är roliga. Jag spelade WoW istället för att titta på matchen.

Visa signatur

5G 9900k < EKWB LC > RTX2080S | Corsair 32GB C16@3.4G
Asus Z390-F | Seasonic Focus Platinum 750W | XB271HU
970EVO 500GB | Sennheiser HD650 + LCX+SDAC | 20TB TrueNAS Core

Permalänk
Medlem

@gabriel15:

Skrivet av gabriel15:

Jag bryr mig otroligt lite och har inte en aning om vilka tider matcherna spelats på.

Det är ok om andra tittar på det men själv bryr jag mig helt enkelt inte och i genomsnitt tittar jag nog på TV max 4-5 timmar per år.

Nu var jue frågan "Vad skall ni göra istället för att kolla fotboll?".

Exempelvis: Spela på läppen, läsa en bok, måla båten, ligga på plajan och löka... etc.

Visa signatur

Core i7 6700K | Asus Prime Z270-A | Enermax ETS-T40 | Corsair Vengeance 16GB @3000Mhz | 275GB Crucial MX300 | 1TB WD Blue 7200RPM | Define C | Corsair RM650x | Asus VG278H 1080p @60Hz | Nvidia RTX 2070 Super

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Persikan:

@gabriel15: Nu var jue frågan "Vad skall ni göra istället för att kolla fotboll?".

Exempelvis: Spela på läppen, läsa en bok, måla båten, ligga på plajan och löka... etc.

Lite konstig fråga riktad till oss som verkligen inte bryr oss om fotboll eftersom vi inte vet när matcherna spelas