Vad ska ni göra ISTÄLLET för att kolla fotboll? (Sverige - Schweiz)

Permalänk

Jag satt på flyget från Arlanda med Wifi på flyget som inte orkade med att ens öppna aftonbladet..
Dock så satt dom på andra sidan gången med en mycket bra anslutning (4g?) och trummade och skrek när det blev mål..

Att folk bryter mot säkerhetsföreskrifter och använder mobilnätet känns för mig idiotiskt..
Jag skulle dock ha viljat se matchen, men jag har insett att det oftast går bättre om jag inte kollar.

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Medlem

Var på jobbet och googlade febrilt efter fungerande LIVE stream länkar till matchen. Till slut så hittade en som har mycket bättre kvalité än SVT/TV4.
Gilla eller ogilla fotboll. Man kan hoppa in och uppleva stämningen. Det händer bara var 4 år. Vardags sysslor gör man ändå dagligen eller när man vill.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Tragiskt att det måste vara så mycket hat på fotboll i denna tråd, ämnet i sig är ju intressant men att man måste proklamera sitt hat för världens mest populära idrott och ett av de största eventen på TV är ju bara patetiskt. Hur många av er har inte genom åren fått försvara era intressen, oavsett om det är en viss typ av musik, dator/tv-spelande eller bara att följa folk på Twitch.

Att man inte tycker det är kul att se på fotboll, eller traditionell sport över huvud taget kan jag absolut förstå, men att ägna sig åt nedvärderande uttryck och förlöjligande av både sporten och dess följare är ju bara dagisnivå.

Det är ju fantastiskt att ni som inte gillar VM kan göra massa annat och slippa köa eller ha svårt att få klipptider och liknande, måste vara underbart! Själv hatar jag att trängas med folk, så kan verkligen se det som lilla julafton under en dryg månad! Men snälla, väx upp och håll er ifrån att idka hat mot andra som inte delar samma intressen som er själva, det är ju bara patetiskt :/

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Ni vet att Sverige gick vidare va?

Svårt att missa Enda man läser är folk skjuter sönder vårat land och vi gick vidare i vm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

Till skillnad från de som sitter hemma och trycker chips, dricker öl och skriker på sin TV.

Min poäng var att om man är engagerad i en sport/idrott så har(bör ha iaf) man tillräckligt med självinsikt och respekt för att inte trycka ned på andra idrotter.

Jag tycker verkligen inte om e-sport. Jag går inte och kallar det en påhittad sport för pubertala stillasittande pojkar för det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Lego Master
Skrivet av trickeh2k:

Tragiskt att det måste vara så mycket hat på fotboll i denna tråd, ämnet i sig är ju intressant men att man måste proklamera sitt hat för världens mest populära idrott och ett av de största eventen på TV är ju bara patetiskt. Hur många av er har inte genom åren fått försvara era intressen, oavsett om det är en viss typ av musik, dator/tv-spelande eller bara att följa folk på Twitch.

Att man inte tycker det är kul att se på fotboll, eller traditionell sport över huvud taget kan jag absolut förstå, men att ägna sig åt nedvärderande uttryck och förlöjligande av både sporten och dess följare är ju bara dagisnivå.

Det är ju fantastiskt att ni som inte gillar VM kan göra massa annat och slippa köa eller ha svårt att få klipptider och liknande, måste vara underbart! Själv hatar jag att trängas med folk, så kan verkligen se det som lilla julafton under en dryg månad! Men snälla, väx upp och håll er ifrån att idka hat mot andra som inte delar samma intressen som er själva, det är ju bara patetiskt :/

...hat? Jag hatar inte fotboll. Jag förstår bara inte besattheten.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

...hat? Jag hatar inte fotboll. Jag förstår bara inte besattheten.

"...något speciellt istället för att kolla på 22 tomtar jaga en boll på en gräsmatta omgiven av tusentals hysteriska wannabe-cosplayare."

Sjukt patetiskt. Jag förstår inte beshatten av folk som följer melodifestivalen, däremot känner jag inget behov av att förlöjliga samtliga deltagare och dess fans. Jag inser istället att vi tycker om olika saker. Ungefär som med lakrits.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Utrymningsplan:

Jag satt på flyget från Arlanda med Wifi på flyget som inte orkade med att ens öppna aftonbladet..
Dock så satt dom på andra sidan gången med en mycket bra anslutning (4g?) och trummade och skrek när det blev mål..

Normalt har man inte täckning däruppe, säker på att det var 4G?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Spelade OSRS och såg dom sista 20 min. Känner inte direkt att jag missade nånting då allting hände under den tiden endå. Så det är med fotboll, en jävla massa sparkande fram och tillbaka utan några mål. Föredrar helt klart basket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Abbs:

Min poäng var att om man är engagerad i en sport/idrott så har(bör ha iaf) man tillräckligt med självinsikt och respekt för att inte trycka ned på andra idrotter.

Jag tycker verkligen inte om e-sport. Jag går inte och kallar det en påhittad sport för pubertala stillasittande pojkar för det.

Skickades från m.sweclockers.com

Det var du som utgick från att folk som inte gillar fotboll inte är atleter, jag reflekterade bara över hur folk brukar se på sin fotboll. Det känns dock som om du ändå funderat en del på den där definitionen av e-sport.

Permalänk

@Json_81:
Oklart, men det var vid landing och dom hade slagit av Wifi som det verkarde för mig.
kan ju varit buffrad video hela flygningen och dom kollade i efterhand.

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Abbs:

Min poäng var att om man är engagerad i en sport/idrott så har(bör ha iaf) man tillräckligt med självinsikt och respekt för att inte trycka ned på andra idrotter.

Jag tycker verkligen inte om e-sport. Jag går inte och kallar det en påhittad sport för pubertala stillasittande pojkar för det.

Skickades från m.sweclockers.com

Du gjorde det precis

Permalänk
Medlem
Skrivet av Abbs:

Har en känsla av att de som beskriver fotboll ”som 22 pojkar som jagar en luft i en läderboll” inte direkt är några atleter.

Bland dom 15 bästa i skandinavien på 80talet, gillade inte fotboll den gången heller.
Det finns flera idrotter än fotboll som ger utövare lite fysik

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Jag klipper mig för 150:- + var 10e gratis.

Nu är det inte heller en posh hårsalong iofs.

Jag vill heller inte gå till en posh salong Men att köra trimmern över skallen är inget som passar mig varför jag åtminstone vill ha det klippt kort (så det blir lite längre där uppe och kortare på sidorna).

Skrivet av anon81912:

@frong: Jag tar hellre lite högre priser än att sponsra svartjobb / knarkhandel, men det kanske bara är jag.

@Mocka: Där jag bor finns det ofta möjlighet att köpa "putsning" för runt 150 när en hel klippning kostar runt 400. Bra för oss som kör lite kortare klippta sidor som behöver snyggas till oftare.

Ja, någon form av putsning hade inte varit fel.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Lego Master
Skrivet av trickeh2k:

"...något speciellt istället för att kolla på 22 tomtar jaga en boll på en gräsmatta omgiven av tusentals hysteriska wannabe-cosplayare."

Sjukt patetiskt. Jag förstår inte beshatten av folk som följer melodifestivalen, däremot känner jag inget behov av att förlöjliga samtliga deltagare och dess fans. Jag inser istället att vi tycker om olika saker. Ungefär som med lakrits.

Du och jag har väldigt olika definitioner på hat, det märker jag.

Jag har inte uttryckt någon form av önskan att skada eller förhindra fotbollsfans eller spelarna att utöva respektive hobby/sport. Jag har inte heller uppmanat någon annan att göra detsamma.

Att jag gör mig löjlig över deras aktiviteter tycker jag inte är att likställa med att jag hatar dem, vilket för mig är ett EXTREMT laddat ord och förknippat med folkmord, förföljelse och allehanda illdåd.

Jag tycker det däremot är LUSTIGT att fullt vuxna människor blir upprörda över händelser som objektivt inte har någon inverkan på deras liv. Men att jag hatar dem? What?

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Spamma squad i fortnite för att levla 80.. Såg dock 5 minuter av matchen

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS (delidded/direct-die) | 2x24GB G.Skill 8000 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon190792:

Välkommen till föräldralivet. Se till att hålla toaletten i bra skick. Det är din enda frizon du kommer ha i några år framöver.

Have fun!

Jag har redan 3 pojkar. 3 vilda sådana!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Du och jag har väldigt olika definitioner på hat, det märker jag.

Jag har inte uttryckt någon form av önskan att skada eller förhindra fotbollsfans eller spelarna att utöva respektive hobby/sport. Jag har inte heller uppmanat någon annan att göra detsamma.

Att jag gör mig löjlig över deras aktiviteter tycker jag inte är att likställa med att jag hatar dem, vilket för mig är ett EXTREMT laddat ord och förknippat med folkmord, förföljelse och allehanda illdåd.

Jag tycker det däremot är LUSTIGT att fullt vuxna människor blir upprörda över händelser som objektivt inte har någon inverkan på deras liv. Men att jag hatar dem? What?

Det känns mest som att du bara försöker märka ord nu och få det till en fråga om semantik i stället för att faktiskt hålla dig till det han försöker poängtera. Jag är själv absolut ingen fotbollsfantast och kollar bara dom gånger det är mästerskap som EM eller VM. Allt annat är totalt ointressant för mig. Så jag försöker inte försvara fotbollen. Trots det har han fortfarande en poäng i det han skriver. Det finns lite onödigt trams i tråden.

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Perfn:

Det känns mest som att du bara försöker märka ord nu och få det till en fråga om semantik i stället för att faktiskt hålla dig till det han försöker poängtera. Jag är själv absolut ingen fotbollsfantast och kollar bara dom gånger det är mästerskap som EM eller VM. Allt annat är totalt ointressant för mig. Så jag försöker inte försvara fotbollen. Trots det har han fortfarande en poäng i det han skriver. Det finns lite onödigt trams i tråden.

Fotboll har ju däremot en särställning i det svenska folkhemmet, där det ses som konstigt att inte vara intresserad. Samma sak om man inte firar jul på det traditionella sättet, eller midsommar.

Det är intressant att de fotbollsintresserade, som normalt sett är fullt upptagna med att förlöjliga varandras favoritlag, blir väldigt sammansvetsade när någon utomstående ifrågasätter sporten som helhet.

Återigen, så har jag inget emot utövarna. Låt dem stöka runt bäst de vill. Skattepengar får gärna gå till klubbar som låter ungdomar finna mening och gemenskap i vardagen. Det jag vill utmana är det som märks direkt här. Jag (och några få andra) skrev i tråden för de som VILLE titta på senaste matchen och menade att vi inte ville kolla på den. Vi fick direkt veta hut och skulle minsann hålla oss ifrån den tråden. Så jag skapade den här istället, där vi kunde diskutera FRÅNVARON av fotbollsintresse och de effekter det får på matchdagar. Men här får vi istället veta att vi inte får göra oss löjliga över fotbollsintresset. Detta känns (för mig) som hyckleri, då många andra hobbys förlöjligas utan hämningar på det här forumet, men när majoriteten inte utövar den så får man inget omedelbart mothugg.

Att fotbollsintresset (och nu menar jag fans, vanliga Svenssons som sitter hemma och kollar matchen på TV) på något sätt skulle vara fredat från att åka på en känga för att det ur vissa ögon kan upplevas som kufiskt tycker jag är märkligt. Antingen får man göra sig löjlig över andras intressen, eller inte. Hur ska vi ha det?

EDIT:
Whiskytråden är ett bra exempel, där många intresserade av whisky diskuterar det, men inemellan kommer det alltid några kommentarer om att "det kan man ju inte dricka" eller "varför dricker ni kärrvatten?". Sådant får man kanske acceptera som whiskydrickare, varför inte som fotbollsintresserad? Eller, om man inte behöver acceptera det som fotbollsintresserad, varför som whiskydrickare?

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Fotboll har ju däremot en särställning i det svenska folkhemmet, där det ses som konstigt att inte vara intresserad. Samma sak om man inte firar jul på det traditionella sättet, eller midsommar.

Det är intressant att de fotbollsintresserade, som normalt sett är fullt upptagna med att förlöjliga varandras favoritlag, blir väldigt sammansvetsade när någon utomstående ifrågasätter sporten som helhet.

Återigen, så har jag inget emot utövarna. Låt dem stöka runt bäst de vill. Skattepengar får gärna gå till klubbar som låter ungdomar finna mening och gemenskap i vardagen. Det jag vill utmana är det som märks direkt här. Jag (och några få andra) skrev i tråden för de som VILLE titta på senaste matchen och menade att vi inte ville kolla på den. Vi fick direkt veta hut och skulle minsann hålla oss ifrån den tråden. Så jag skapade den här istället, där vi kunde diskutera FRÅNVARON av fotbollsintresse och de effekter det får på matchdagar. Men här får vi istället veta att vi inte får göra oss löjliga över fotbollsintresset. Detta känns (för mig) som hyckleri, då många andra hobbys förlöjligas utan hämningar på det här forumet, men när majoriteten inte utövar den så får man inget omedelbart mothugg.

Att fotbollsintresset (och nu menar jag fans, vanliga Svenssons som sitter hemma och kollar matchen på TV) på något sätt skulle vara fredat från att åka på en känga för att det ur vissa ögon kan upplevas som kufiskt tycker jag är märkligt. Antingen får man göra sig löjlig över andras intressen, eller inte. Hur ska vi ha det?

Jag har inte läst nåt i den andra tråden öht så jag vet inte vad folk skrivit där. Har ni fått skit där så är det såklart tråkigt och väldigt onödigt. Men det ena rättfärdigar ju inte det andra, har aldrig gjort.

Sen har jag väl aldrig påstått att ni inte kunde diskutera frånvaron av fotbollsintresse och hur skönt det är när allt folk är borta för att det är matchdag. För all del, ventilera på. Jag bara poängterade att det fanns en viss poäng i det @trickeh2k skrev. Och det kändes som du kanske började göra en höna av en fjäder och gick in i onödigt försvar.

Permalänk
Inofficiell ambassadör
Skrivet av Shudnawz:

Du och jag har väldigt olika definitioner på hat, det märker jag.

Jag har inte uttryckt någon form av önskan att skada eller förhindra fotbollsfans eller spelarna att utöva respektive hobby/sport. Jag har inte heller uppmanat någon annan att göra detsamma.

Att jag gör mig löjlig över deras aktiviteter tycker jag inte är att likställa med att jag hatar dem, vilket för mig är ett EXTREMT laddat ord och förknippat med folkmord, förföljelse och allehanda illdåd.

Jag tycker det däremot är LUSTIGT att fullt vuxna människor blir upprörda över händelser som objektivt inte har någon inverkan på deras liv. Men att jag hatar dem? What?

Otroligt bra inlägg! Du satte ord på mina tankar!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Mobo Aorus B550 Pro V2 CPU Ryzen 5600X RAM Corsair Vengance 16GB @ 36000 MHZ
GPU MSI GTX 1080 ti Gaming X Skärm Acer X34A

Permalänk
Inaktiv

**Håll er till ämnet! Tråden är för dem som gör något annat än att titta på fotboll! Gillar _du_ fotboll och tiittar på dito är detta inte tråden för dig och du kan istället lämpligen kommentera i tråden: #17455750 ! //mod **

Permalänk
Medlem

Åkte till stranden med barn och sambo, skönt som fan knappt en ***** där!

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Vet nog allt att du har signerade affischer av både Cristiano Ronaldo och Jonas Sjöstedt hemma på väggen.

Vilka?
Inga som jag hört talas om överhuvudtaget och JA jag är seriös, visst jag kanska har sett nåt av dessa namn i nån rubrik nån/några gånger men det är inget jag har nåt minne av dock.

Skrivet av Meantek:

Det går att tycka att fotboll är kul att spela, men samtidigt avsky att titta på det. Det är lite som överklockning, eller de flesta former av motorsport, t.ex, om jag ska dra ett par paralleller till saker jag pysslat med, men verkligen inte kan kolla på utan att somna inom fem minuter.

Har iofs även spelat fotboll en gång i tiden, men saknade helt passion för det.

Jepp samma här spelade i 3år i/efter skolan o det var helt ok men ingen passion och även under tiden som jag spelade så hatade jag att titta på en match vilket ALLA andra i laget idiot förklarade mig för ingen mobbning dock.

Skrivet av Abbs:

Bryr mig inte särskilt mycket om klubbfotboll men VM/EM njuter jag av. Riktigt bra detta år och några otroliga prestationer. Att lilla Sverige kommit såhär långt är en riktig bedrift.

Skickades från m.sweclockers.com

Så vem har hittilst vunnit bästa oskar?
För det var väl alla filmningar du menade med bra prestationer

Skrivet av crew seven:

Ni vet att Sverige gick vidare va?

Nope inte förrens jag läste ditt inlägg.
Och det var ju synd bättre om dom förlorat med 40-0.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

När är nästa match? Det är ett bra tillfälle att vara ute och övningsköra motorcykel. Nästan ingen trafik

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Blickar framåt. Om nu, mot förmodan, Sverige går till final mot Brasilien. Vore väldigt intressant att inte kolla. Uppleva det ni andra gör. MEN DET SKULLE JAG INTE KLARA! Tänk att kunna flyga drönare utan att någon bryr sig eller sitta och äta en go söndags-lunch ute i lugn och ro utan bordsgrannar som ropar till varandra istället för att prata och sedan bjuder in allt fler vänner som passerar som ändå inte är intresserade av att äta.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem

https://www.google.se/search?q=fotbolls+vm+2018&spell=1&sa=X&...

Här har ni spelschemat så ni vet vilka tider som skall spenderas att göra annat.

Permalänk
Lego Master

ICA Maxi var väldigt lugnt o skönt kl. 16:30 idag. Nice.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Vad jag kommer göra? Mina rutiner, fotboll inte inkluderat.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Dronerace är så mycket roligare att köra än att titta på nån jävla fjollboll!

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-