SweClockers Meet & Geek i Växjö – fredagen 15 Februari!

Permalänk
Sjusovarn

SweClockers Meet & Geek i Växjö – fredagen 15 Februari!

[SweClockers inofficiella Meet & Geek i Växjö den 15:e februari 2019 - Ett kanonsätt att inleda ett sprittlande nytt teknikår!]

Hallojsan!

Satt datum till fredagen den 15:e februari. Tanken är helt enkelt ett härligt vinterhäng för oss SweClock:are, där vi kan träffas, umgås och snacka om vårt stora gemensamma intresse för spel och teknik med likasinnade. Detta är inget officiellt "Meet & Geek" utan något jag vispat ihop ur ett egenintresse!

Nyheter!
Jag fick precis ett väldigt roligt besked om redaktionens möjlighet att kunna delta på träffen! Både Jacob och Jonas kommer närvara, något jag tycker är otroligt roligt!

Vill även påminna er om att det är satt en 18-årsgräns för träffen! Har ni några funderingar kontakta mig via PM här på SweClockers eller DM i Discordkanalen, där jag heter ! My2nd

Viktig Information!

Matinformation: Maten kommer att beställas på plats, men för att underlätta för personalen tänkte jag kontakta dem dagen innan för att ge en fingervisning om vad som kommer beställas. Vet ni inte vad ni vill ha behöver ni inte bestämma er förrän ni sitter på O'Learys.
Övrig information: Alla deltagare står själva för mat- och dryckesnota.

Jag behöver veta vilka som kommer att delta, inga kanske eller något utan de som kommer delta till 100%. Detta är för att vi ska kunna bli så många som möjligt på plats och inte minst för att meddela restaurangen om antal platsbokningar. Uteblivna får digital bajsmacka och ledsen min från de som kunde fått bordsplats i ditt ställe!

Bekräftade deltagare (max 30 personer):

  1. @My2nd - Event/Träffansvarig

  2. @Jacob - Chefredaktör - Boston Celtic BBQ Cheese Burger

  3. @JonasT - Häxmästare/Chefredaktör - Boston Celtic BBQ Cheese Burger

  4. @Sh4d0wfi3nd - Game Steak(helst med sötpotatispommes)

  5. @erieri02 - BBQ Ribs

  6. @Miikks - Game Steak(Helst m. mos eller kokt potatis)

  7. @SleepstreameR -Fish'n Chips

  8. @ch1n - Fish'n Chips

  9. @houze - Fish'n Chips

  10. @supersnubben - Boston Burgare

  11. @Paddanx - Game Steak

  12. @Tip Top - Game Steak

  13. @Harrak - Boston Celtic BBQ Cheese Burger

  14. @Stora Sture

  15. @Fekko

  16. @niilzzzon

  17. @Karies

  18. @Bussović - Boston Celtic BBQ Cheese Burger UTAN lök

  19. @Kent - Game Steak

  20. @DeluxXxe - Boston Burgare

  21. @Kazutoyo - Game Steak

  22. @Cazell - Boston Celtic BBQ Cheese Burger

  23. @Dinoman - Oumph!Burger

  24. @MulleEng - BBQ Ribs

  25. @TrueType - Bobby Orr’s Bacon Burger

  26. @Geckod - Wings!

  27. @Senri - Wings!

  28. @JeagerMeisterSWE(Kommer några timmar efter start) - Bobby Orr’s Bacon Burger

  29. @DavidtheDoom - Pulled oumph burgare

  30. Du?

Bara tre dagar kvar nu! Har ni glömt anmäla er tidigare och nu bestämt er att ni vill komma? No fear! Ni kan anmäla er hela vägen fram till eventet! - Skriv i denna tråden eller kontakta mig genom PM/DM!

Informera och dela till och med era vänner!

Permalänk
Medlem

Hej MyScnd, då börjar jag med att säga att jag är på! Redan bokat i kalendern så sambon vet.
Vill du ha någon mer information (personlig) via PM?

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Jag tror jag skall kunna då, skall se om jag kan få med mig @wastafari också.

Permalänk

@MyScnd: kan inte lite för långt dit. Ha de bra endå.😎😀

Permalänk
Medlem

Jag kan ta mig dit tills dess

Permalänk
Avstängd

Oroar mig för att jag är minst nörd av er! Återkommer med beslut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolrazz:

Jag tror jag skall kunna då, skall se om jag kan få med mig @wastafari också.

Blir tyvärr svårt, kan ju se om jag kan bli ledig men jobbar delar av den helgen! Men ska göra mitt bästa!

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

När är deadline för anmälan?
Måste isåfall boka flyg, semester mm.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Sjusovarn

@Sh4d0wfi3nd @lolrazz @AfterShock @M1NT @Wastafari @Zeedarn

Efter lite snack med SweClockers staff så finns det en chans att datumet ändras, de skulle kolla datum nu under dagen och återkomma med svar. Datumen det eventuellt ändras till är fredagarna 1a och 15 februari.

Jag återkommer under dagen!

Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Hej MyScnd, då börjar jag med att säga att jag är på! Redan bokat i kalendern så sambon vet.
Vill du ha någon mer information (personlig) via PM?

Jag ska ringa runt och kolla restauranger och om de erbjuder någon specialmeny pga. antalet deltagare så kommer jag behöva mat-specifikationer, allergier etc. Men det kommer jag att informera om då, så det är inget extra jag behöver veta mer än om ni kommer deltaga

Skrivet av Zeedarn:

När är deadline för anmälan?
Måste isåfall boka flyg, semester mm.

En månad innan ungefär, det kommer självklart gå att ansluta senare också - Men som regel för att underlätta för mig och planeringen så känns en månad innan som en bra förhållningsregel .

Permalänk
Medlem

@MyScnd:

Bor i Växjö och vill delta i detta

dock kan jag behöva avboka med kort varsel pga mitt jobb då akuta jobbresor kan inträffa
(t.ex. så har det hänt att jag får veta på onsdagen att man ska iväg på torsdagen)

men inträffar inget sådant är jag på

Visa signatur

CPU: i7 14700K MOBO: ASUS ROG Strix Z790-A Gaming WIFI II
GPU: 1080TI Aero RAM: 64GB Corsair Dominator platinum 5600MHz
SSD: Samsung 990 PRO M.2 1TB + WD Black SN850X 4TB
Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic PSU: Seasonic Prime GX 1300W
Kylning: Custom loop, 3x360 rads

Permalänk
Sjusovarn
Permalänk
Medlem

@MyScnd: Hör gärna av dig när du vet. Det borde vara lugnt vilket som, mycket trevligt om någon / några från Swec kommer också!

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

@MyScnd: Hör gärna av dig när du vet. Det borde vara lugnt vilket som, mycket trevligt om någon / några från Swec kommer också!

Uppdaterat 😃

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Intressant, jag bor inte i Växjö men jobbar där. klart intressant!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Maximus VII | Intel 4770 3.2GHz | 16GB Kingston 2133MHz | Asus GTX770 2GB SLI | Corsair H70 | Intel PCI Express 256GB SSD | Seagate 2TB HDD

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av modaset:

Intressant, jag bor inte i Växjö men jobbar där. klart intressant!

Skickades från m.sweclockers.com

Härligt! Ska jag skriva upp dig på listan? 😎

@Lilljohan

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Tjo!

Vad kul att nån annan än jag drar igång en träff! Om det här blir av kommer jag och @JonasT ned den 15 februari.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av Jacob:

Tjo!

Vad kul att nån annan än jag drar igång en träff! Om det här blir av kommer jag och @JonasT ned den 15 februari.

Helt kalas! Tycker det är fantastiskt att ni visar en sådan närvaro och intresse för evenemang som detta Ska bli kul att
träffas!

@lolrazz, @wastafari - Passar det nysatta datumet bättre?

Permalänk
Medlem

@MyScnd Jag kommer inte kunna dyka upp på en fredag. Bor 3 timmar därifrån så hinner inte dit i tid för kl 18.

Permalänk
Sjusovarn

@AfterShock: Ah, vilken otur Hoppas ditt jobb får en plötslig halvdag eller något så du ändå kommer kunna dyka upp

Permalänk

Jag är på : )

Visa signatur
Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av lilljohan:

Jag är på : )

Härligt!

Permalänk
Medlem

Woop woop!

Jag kommer med 99.9% säkerhet!

//Skullbone

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyScnd:

@lolrazz, @wastafari - Passar det nysatta datumet bättre?

Jag är ledig men jobbar i Uppsala både torsdag och lördag. haha, Ska se om det gör att lösa! Blir bara lördagen fri så är det värt att ta tåget ner

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Jag vet ärligt inte om det går att lösa, jag ska göra ett försök.
Vet nämligen inte hur något ser ut för mig i februari. Vill gärna komma dock, så får försöka lösa. Kommer ev behöva köra dit dock, vilket gör det hela mindre kul :=/

Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av Wastafari:

Jag är ledig men jobbar i Uppsala både torsdag och lördag. haha, Ska se om det gör att lösa! Blir bara lördagen fri så är det värt att ta tåget ner

Hoppas du lyckas lösa någon kompromiss med hemmajobb på lördagen

Skrivet av Paddanx:

Jag vet ärligt inte om det går att lösa, jag ska göra ett försök.
Vet nämligen inte hur något ser ut för mig i februari. Vill gärna komma dock, så får försöka lösa. Kommer ev behöva köra dit dock, vilket gör det hela mindre kul :=/

Hör av dig när du vet mer, kommer kunna erbjuda sovplats till ett mindre antal personer - Har dock bara en soffa, så egen mindre madrass uppmuntras

Permalänk
Sjusovarn

Uppdaterat trådstarten!
Meny, plats och tider satta! Ni måste bestämma vad ni vill käka, om ni ska käka, innan! Skriv till mig eller här i tråden så uppdaterar jag trådstarten med ert menyvalbredvid ert namn! Kontrollera att det jag skriver in är det korrekta!

Här har ni kvällens MENY!

@Jacob @JonasT @Sh4d0wfi3nd @erieri02 @lilljohan @Wanna @Miikks

Permalänk
Vägledare

@MyScnd: Jag tar en Game Steak. Men skulle du kunna fråga om man kan få något annat tillbehör än pommes? Mos eller kokt potatis går bra

Permalänk
Medlem

@MyScnd: Bra initiativ. Deltar givetvis. Återkommer i PM med menyval.

Visa signatur

kill -s SIGCHLD `pidof Kenny`
bash: Oh my god, they killed Kenny
init: You Bastards

Permalänk

Jag kör på BBQ Ribs

Visa signatur
Permalänk
Sjusovarn
Skrivet av Miikks:

@MyScnd: Jag tar en Game Steak. Men skulle du kunna fråga om man kan få något annat tillbehör än pommes? Mos eller kokt potatis går bra

Ska kolla läget! Måste ringa och kontrollera ett par saker gällande menyn ändå, så det passar bra!

Skrivet av houze:

@MyScnd: Bra initiativ. Deltar givetvis. Återkommer i PM med menyval.

Götteligöttans maneten, bara att skriva när du bestämt dig

Skrivet av lilljohan:

Jag kör på BBQ Ribs

Noice, skrivit upp det