Permalänk
Medlem

Tips på säljplattform.

Hej!

Behöver lite tips från er, jag installerade bergvärme hösten 2018, nu skall denna sega gubbe lägga upp mitt gamla värme system till försäljning. har ni tips på vart det är "bäst" att sälja en Pelletsbrännare, pellets matning och pellets behållare?

jag är lite inne på Tradera, Blocket verkar ju snudd inpå dött numera?

eller finns de någon annan plattform att sälja på som ny å fräsh som jag missat för att jag inte hänger med längre?

MvH
Niclas a.k.a WDac

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av WDac:

Hej!

Behöver lite tips från er, jag installerade bergvärme hösten 2018, nu skall denna sega gubbe lägga upp mitt gamla värme system till försäljning. har ni tips på vart det är "bäst" att sälja en Pelletsbrännare, pellets matning och pellets behållare?

jag är lite inne på Tradera, Blocket verkar ju snudd inpå dött numera?

eller finns de någon annan plattform att sälja på som ny å fräsh som jag missat för att jag inte hänger med längre?

MvH
Niclas a.k.a WDac

Med tanke på att det är rätt tunga grejor så kan ju en lokal köp-och-sälj-sida på Facebook kanske vara intressant?

Sen att Blocket skulle vara dött känner jag inte riktigt igen mig i.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt