Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Need for Speed Heat extremt kort?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jul 2001

Need for Speed Heat extremt kort?

Tja!

Köpte NFS Heat häromdagen och efter kanske 5-6h speltid så hade man kört igenom storyn, trots en del sidochallanges (alla Dex, alla Drift) och massa race på sidan av för att få pengar och rep. Är det bara jag eller är det ett extremt kort spel? När det var slut så kändes det som att man var knappt halvvägs och att storyn skulle ta fart på riktigt, men icke.

Visst, man kan spela vidare och låsa upp bilar och köra andra race osv, men det känns ändå som huvudstoryn borde ha mer i sig än, vad, 10 race?

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Upplands Väsby
Registrerad
Jul 2001

Nej, det är rätt kort.

Nu är det bara att grinda för rep50 och crew-rep 50!
Jag tycker det är rätt skoj att grinda rep med Heat3 och Heat5-race. Det blir rätt spännande ibland

i7 7770K @ 4,7 GHz med Noctua NH-D15. 16GB corsair. Asus Prime Z270-P. GTX 1070 @ 2100 / 8500. Samsung 960 EVO nvme. AOC AG271QG@165hz 2560x1440. Fractal R4. Antec 650Watt PSU.
Logitech G900. Logitech K63 wireless. Surface Pro 6.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jul 2001

Jag vet inte om jag fattade det här med crew. Hur ser man sin crew? Sin crew rep etc?

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?