Permalänk

Vampyr spel??

finns de inga bra/grymma vampyr spel? redan testat blodrayne, blood omen 2, och vampire the masquerade.
undrar om det kan finnas nåt annat man kan spela som kan vara coolt...

Permalänk
Medlem

uhm... Vampire Slayer modden till HL

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

Vampire the masquerade och Bloodrayne e väl dom som jag kommer på =D

Visa signatur

p4 2.6c [malay] | Abit IS7-G | 2*512mb twinmos pc3200@1 gb | 2st Maxtor diamondplus9 120gb@240gb | Powercolor Radeon 9800pro + fet arctic cooling [128mb] | Lian li [pc65] | Antec Truepower [430 watt]

Permalänk
Medlem

vet inte om Vampier hunter D finns till PC eller om det bara e till PSX hur som kan du ju se filmen den e ca 27 år gammal, om jag inte e fel på den, sen har blade filmerna lånat lite där ifrån =).

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
vet inte om Vampier hunter D finns till PC eller om det bara e till PSX hur som kan du ju se filmen den e ca 27 år gammal, om jag inte e fel på den, sen har blade filmerna lånat lite där ifrån =).

18 år om jag får be den kom ju faktiskt 1985, har den på vhs och den är ju king, synd att jag inte har någon video nu :/. Men det finns väl någe rollspelsaktigt till psx och pc tror jag som heter någe med cain eller liknande.

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Du kan spela som vampyr i Morrowind

Permalänk

Legacy of cain
finns en del spel om vampyren cain

Permalänk
Entusiast

Legacy of Kain: soul reaver är äckligt bra rekomenderar starkt om du gillar vampyr spel. 2: an e fin den me men den släpptes nog bara till DreamCast kommer inte ihåg..

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag]
Legacy of Kain: soul reaver är äckligt bra rekomenderar starkt om du gillar vampyr spel. 2: an e fin den me men den släpptes nog bara till DreamCast kommer inte ihåg..

Fanns på pc och ps2:an också...

Visa signatur
Permalänk

Vampire the masquerade - Bloodlines kommer ju snart. Det är väldigt snyggt.

Visa signatur

Jag är bäst

Permalänk
Medlem

Legacy of Kain: Blood Omen är tom abandonware har jag för mig...
Det är iaf skitkul.

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
uhm... Vampire Slayer modden till HL

som sakt vampire slayer till HL

heter *banned* o spelar som vampyr, om du ser mig där som slayer kan du räkna med att dö

Visa signatur

Permalänk

va heter vampire slayers hemsida till half life jag har tappat bort den när ja startade om datorn... nån som vet???

Permalänk
Medlem

bloodlines är ända rätta

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

va heter vampire slayers hemsida till half life jag har tappat bort den när ja startade om datorn... nån som vet???

Permalänk
Medlem

Bloodlines är inte ett rollspel, det är THE rollspel.

Permalänk

meeen va heter vampire slayers hemsida till half life jag har tappat bort den när ja startade om datorn... nån som vet??? SNÄLLAAAA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbe_l_89
meeen va heter vampire slayers hemsida till half life jag har tappat bort den när ja startade om datorn... nån som vet??? SNÄLLAAAA

Kolla bara i steam, browse games sen bläddra ner

Visa signatur

1,2,3 på händerna stå.

Permalänk

men det funkar inte ... testa själv man kan inte komma in på planethalflife sidan :(:(:(men tack ändå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbe_l_89
men det funkar inte ... testa själv man kan inte komma in på planethalflife sidan :(:(:(men tack ändå

Ah, ok sry, kan försöka hitta den

EDIT: kan du inte komma in här? http://www.planethalflife.com/vampire/

jag kan då det

Visa signatur

1,2,3 på händerna stå.

Permalänk

hmm... ne kanske är det mitt anti virus som blockerar det ... jag testar att tar bort brandväggen

Permalänk
Medlem

Jo, kan vara det hoppas det löser sig, ska dra nu.
Ciao !

Visa signatur

1,2,3 på händerna stå.

Permalänk

mm det var det ... nu funkar allt TACK SÅ JÄTTE MYCKET :D:D:D... nu gäller det bara att hitta en server ja kan ladda hem vs på

Permalänk
Medlem

Finns ngt förstpersons äventyrs spel som heter Dracula tror jag, och Dracula 2 med.

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Avstängd

Legacy of kain: Defiance ! sjukt bra

Visa signatur

A64 3200+ Winchester @ 2500 mhz vcore 1.50 | Msi k8n neo2-54g Platinum | Ati Radeon 9800 pro | twinMOS pc3200 1 x 512 ddr 200mhz | 40 gig hdd | OS: winXP Pro | Hiper Type-R 480W 28 amp |

It's all about the game and how you play it