Permalänk
Medlem

Asus 1070 Strix Gaming

Säljer min trotjänare pga uppgradering!
Toppenskick, aldrig överklockat.
Föredrar överlämning i Malmö pga saknad orginalkartong men kan skickas.

Budstart 1500kr, budstopp 15/10 19:00, 5 min antisnipe.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk

1500kr hämtar.

Permalänk
Medlem

@ntfx
1600kr och hämtar

Permalänk

1700 + frakt

Permalänk

1800 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ankmeister:

1800 + frakt

Ditt bud leder för tillfället, skulle säga att det är värt 100 spänn att slippa posta det dock

Permalänk

Jag drar tillbaka mitt bud då jag hittat ett annat lämpligt grafikkort. Lycka till med försäljningen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av EccoHbg:

@ntfx
1600kr och hämtar

Då har vi det ledande budet här

Permalänk

Hur mycket mellanskillnad för att slippa skicka? jag har tyvärr inte vägarna förbi Malmö, men jag bor själv i Halmstad om du har vågarna förbi någon gång

Permalänk
Medlem
Skrivet av screenlag:

Hur mycket mellanskillnad för att slippa skicka? jag har tyvärr inte vägarna förbi Malmö, men jag bor själv i Halmstad om du har vågarna förbi någon gång

Tänker minst 100kr, har tyvärr inte vägarna förbi, fast tänkte åka till Ängelholm inom de närmsta helgerna!

Permalänk

Vill inte dryga mig med enstaka kronor, så lämnar väl över en schysst deal till Ecco då

Alternativt så ger du ett totalpris för att göra frakten värd besväret så ser vi om vi kan mötas där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av screenlag:

Vill inte dryga mig med enstaka kronor, så lämnar väl över en schysst deal till Ecco då

Alternativt så ger du ett totalpris för att göra frakten värd besväret så ser vi om vi kan mötas där.

Okay, för 1720+frakt postar jag det istället, sen kan vi sätta minsta höjning till 20 spänn för att göra det lite mindre rörigt Så med andra ord, ifall kortet ska fraktas så ska budet vara 120kr eller mer över ledande överlämningsbud. Sorry att jag är lite otydlig i annonsen..

Permalänk
Medlem

Vill du istället frakta det för 120kr och höja med 20kr så drar jag mig ur detta. När det står klart och tydligt att överlämning prioriteras.

Permalänk
Medlem

Jag köper det gärna och bor i Malmö så kan hämta.
Vad ligger budet på nu?

Visa signatur

/Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av EccoHbg:

Vill du istället frakta det för 120kr och höja med 20kr så drar jag mig ur detta. När det står klart och tydligt att överlämning prioriteras.

Ditt bud på 1600 leder fortfarande.

Skrivet av xerez99:

Jag köper det gärna och bor i Malmö så kan hämta.
Vad ligger budet på nu?

1600 och överlämning är ledande bud.

Permalänk
Medlem

Okej, bjuder 1700:- och kan hämta efter jobb.

Visa signatur

/Johan

Permalänk

Jag bjuder 1750 + frakt. Har full förståelse för om du väljer överlämning, men se mitt bud som liggande om folk drar sig ur

Permalänk
Medlem
Skrivet av xerez99:

Okej, bjuder 1700:- och kan hämta efter jobb.

Ledande bud för tillfället!

Permalänk
Medlem

Bjuder 1800:- kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlpAne:

Bjuder 1800:- kr + frakt

Måste tyvärr dra tillbaka mitt bud pga ändrade förutsättningar. Hoppas det inte ställer till för mycket besvär för dig!

Permalänk
Medlem

Finns det kvar? vad är ledande bud? och när är slutdatumet?

Visa signatur

Mvh Andy

Permalänk
Medlem

kort sålt?

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Kortet är sålt, fattar inte hur jag tar bort annonsen!