Raspberry pi (3 och över plus tillbehör)

Permalänk
Hedersmedlem

Raspberry pi (3 och över plus tillbehör)

Som rubrik säger.
Jag är på jakt efter någon (några?) raspberry pi's och gissar att någon säkert har någon i en låda som inte blir använd.

Pris efter modell och tillbehör. just nu är det mesta i form av skal, knappar och dylikt intressant då jag helt enkelt inte bestämt mig helt för vad nästa projekt ska bli.

Kan mötas upp eller hämta mellan Stockholm och Tumba, annars är jag öppen för att saker skickas.

Skriv i tråd eller dra ett PM.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

Har en Raspberry Pi 3 med ett SNES RetroFlag skal, nyare modell som är snarlik går att beskåda här: http://retroflag.com/SUPERPi-CASE-J.html.

Har även en Raspberry Pi 4 med ett svart Kodi Skal: https://www.webhallen.com/se/product/307298-FLIRC-Raspberry-P....

Har laddare till båda samt adapter för full-stor HDMI kontakt till 4:an. Vad gäller pris tänker jag kring 10% under vad sakerna verkar gå för på Tradera. Frakt tillkommer.

Permalänk
Medlem

Kom på att jag inte har någon användning av tillhörande SD-kort, får kolla upp hur stora de är om du är intresserad.

Permalänk
Expertgissare

Har två stycken treor hemma med skal och nätdel, har så jag kan skicka med sd-kort också. En 3 och en 3+ om jag minns rätt, men ska kolla ikväll.
PM'a vid intresse

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk

Jag bor i Bromma men kan posta en Pi 3 då det är enklare (bjuder på ett frimärke eller två).

Den är monterad i ett vitt plastskal. Knappt använd då jag köpt för många. Vad sägs om 250kr och fri frakt med vanligt brev?

Permalänk
Medlem

Har en Raspberry Pi3 model B med raspberry skal och strömadapter.

PMa vid intresse.