Vinn nätagg från Seasonic
Permalänk
Medlem

Netonnet presentkort

Fick ett digitalt presentkort av Netonnet via deras prisgaranti, och otroligt nog så kan jag inte komma på något att köpa just nu.
Därav säljer jag det.
Levereras via email efter Swish. Presentkortet är värt 2000 :-

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vet inte om det är budning eller nått du vill ha på det men kan lätt tänka mig det för 1500kr

Permalänk
Medlem

Kan ge 1600

Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Nej bud är det inte Så mycket tänker jag inte gå back.
Det är giltigt i tre år så jag kommer nog hitta något att köpa under den tiden i så fall.

Permalänk
Skrivet av Billy Joe Bob:

Nej bud är det inte Så mycket tänker jag inte gå back.
Det är giltigt i tre år så jag kommer nog hitta något att köpa under den tiden i så fall.

Okej, lycka till

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Han har skrivit 1900 kr.
Klart som korvspad att någon kommer ge 1900 kr för att tjäna 100 pix på ett planerat köp.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

Bästa dealen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elfsberg:

Han har skrivit 1900 kr.
Klart som korvspad att någon kommer ge 1900 kr för att tjäna 100 pix på ett planerat köp.

Jag hade fan aldrig köpt ett presentkort på nätet för att spara 5% på ett köp på 2000kr, känns liksom inte värt besväret, men kanske bara är jag

Visa signatur

Johan Flodqvist

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av JohanFlodqvist:

Jag hade fan aldrig köpt ett presentkort på nätet för att spara 5% på ett köp på 2000kr, känns liksom inte värt besväret, men kanske bara är jag

Det är inte bara du då 4 personer har gett dig tummen upp, men tror de flesta skulle säga "ja tack" till 100kr off för ett köp. Jag hade lätt hoppat på när jag väl behövt det. All rabatt är nice rabatt. 100kr för mig gör skillnad men jag kanske har lite annan standard.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon204482:

Det är inte bara du då 4 personer har gett dig tummen upp, men tror de flesta skulle säga "ja tack" till 100kr off för ett köp. Jag hade lätt hoppat på när jag väl behövt det. All rabatt är nice rabatt. 100kr för mig gör skillnad men jag kanske har lite annan standard.

För att inte glömma att man kan köpa presentkort på netonnet med 10% rabatt via en av de vanliga presentkorts återförsäljarna.

Permalänk
Medlem

Benify t.ex

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av lanbonden:

För att inte glömma att man kan köpa presentkort på netonnet med 10% rabatt via en av de vanliga presentkorts återförsäljarna.

Skrivet av Grega:

Benify t.ex

Visste jag inte, lättilgängligt som detta? Vet att Benify haft lite olika då och då men inte 10% på elektronikhandel. Oavsett vad är inte alla med i Benify och har man ngt man köpt så är 100kr fortfarande 100kr hur man än vrider på "det finns bättre om man XXX". Låt personen sälja det hen vill sälja helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon204482:

Visste jag inte, lättilgängligt som detta? Vet att Benify haft lite olika då och då men inte 10% på elektronikhandel. Oavsett vad är inte alla med i Benify och har man ngt man köpt så är 100kr fortfarande 100kr hur man än vrider på "det finns bättre om man XXX". Låt personen sälja det hen vill sälja helt enkelt.

Det är ju 100:- man kan spara, med en risk att förlora 1900:- samt att man dessutom måste vänta på svar i pm osv. Är ju ändå fler faktorer än att det bara är 100:- gratis.

Visa signatur

Johan Flodqvist

Permalänk
Medlem

Ja det är klart. 100:- är stor skillnad om man ska köpa något för 200:/ t.ex. jag ska va tyst

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av JohanFlodqvist:

Det är ju 100:- man kan spara, med en risk att förlora 1900:- samt att man dessutom måste vänta på svar i pm osv. Känns lite mer omständigt än att det är 100:- i gratis rabbatt.

Men seriöst, den risken tar du med vad som helst som du slänger pengar på online. Inte alls ett argument emot. Jag hämtade ut en processor idag å en anna npersons vägnar. Jag agerade mellanhand. Jag kunde lätt bara tagit pengarna (som hen swishade mig innan jag ens gått till butiken) och fått en gratis processor. 9000 riksdaler gratis. Schysst va? Men det hände inte.

Risken att bli lurad är överallt. Skillnaden för SweC är att vi här ändå är relativt schyssta mot varandra och vill gärna behålla den goda tro vi har. Hade jag behövt ngt på netonnet idag hade jag lätt köpt hens presentkort. Tyvärr inget i dagsläget även om jag refreshar sidan lite titt som tätt.

Låt människan sälja sitt presentkort till ngn som känner att den vill spara 100kr på ett köp. Behöver inte argumentera emot bara för att du inte tycker om det.

Permalänk
Medlem

Tanken var inte att vara snål eller dum, utan snarare att låta någon spara en hundralapp enkelt.
Vilket kan vara mycket för en del människor, speciellt i dessa jule- och Corona tider.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon204482:

Du har helt rätt!

Permalänk
Medlem

Bjuder 1750kr

Swishar dig och du skickar koder via PM här på SWEC, på så sätt finns både försäljning och leverans registrerat på SWEC.

Fick PM om att köpa, ringde inom 30min men han svarade inte i sin mobil, skickade även sms att det var jag som ringde men inget svar. Fick sedan PM att han tyckte jag var skum för jag ringde från hemligtnummer samt att jag ringde först och inte bara Swishade 1750kr blint.

Han sa även att bara för han varit Swec medlem sedan 2004 och använt BankID på marknaden så hade jag ingen rätt att ifrågasätta hans legitimitet utan att bara acceptera läget eller inte köpa presentkortet.

Är ny på Swec och visste inte att medlemmar från 2004 hade kung status och att man inte får prata med dem innan man Swishar. Har aldrig varit med om något liknade tidigare så jag drog mig ur helt enkelt. Better safe than sorry

Lycka till med den fortsatta försäljningen av presentkortet!

Permalänk
Skrivet av anon204482:

Man kan skaffa "Benify Privat", man får sätta in 10kr på deras bankgiro enligt instruktion på benify's hemsida ^^

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av PappaBlå:

Man kan skaffa "Benify Privat", man får sätta in 10kr på deras bankgiro enligt instruktion på benify's hemsida ^^

Nu när du säger det så har jag gjort detta men (i somras) men glömde bort det och har fortfarande inte fått ngt konto... Måste kollas upp.