Ta bort annons i marknad?

Permalänk
Medlem

Ta bort annons i marknad?

Ursäktar om tråden ligger lite fel. Men jag vet inte hur man tar bort gamla/avslutade annonser i marknad? Ser jag lite dåligt?

Permalänk
Medlem

Tror de är tänkt att de ska ligga kvar som avslutade för att kunna se annonshistorik 🙂

Men @UndaC vet nog svaret!

Visa signatur

NZXT H1 | Sapphire RX 5600XT PULSE | AMD Ryzen 5 3600 | ASUS Strix X470-I | 16gb Crucial Ballistix RGB @3600MHz | Kingston A2000 500gb | Samsung 860 Evo 500gb| Samsung 840 Evo 250gb | Philips E-line 27" 1440p @75Hz

Permalänk
Medlem

Det går inte längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JoL_:

Tror de är tänkt att de ska ligga kvar som avslutade för att kunna se annonshistorik 🙂

Har lite äldre grejer som är osålda men ligger som avslutade..Ok. Hoppas Undac kommer svar.

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av JoL_:

Det är tanken ja. Vid eventuella problem eller dispyter så måste all historik vara kvar. Kanske kan vi lägga över det på en egen lista om man tycker det är störigt.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Det är tanken ja. Vid eventuella problem eller dispyter så måste all historik vara kvar. Kanske kan vi lägga över det på en egen lista om man tycker det är störigt.

Dock vill jag ta bort enstaka annonser från min sida. En CPU (1090T) som är osåld (vill lägga upp den igen men kommer bli dubbelt) och nätagget (visas som dubbla avslutade annons). Nättagget blev skänkt.