Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Samsung 55", Philips 37", AMD kylare, Bilstereo och högtalare

Permalänk
Medlem

Samsung 55", Philips 37", AMD kylare, Bilstereo och högtalare

Sweclockers

Hejsan, har lite saker att sälja.

Samsung 55" UE55D8005. Använts mycket med fungerar ypperligt bra. Med fjärrkontroll. Saknar någon skruv till foten.

Philips 37" 40pfl6636T/12. Knappt använd och fungerar väldigt bra. Enkel modell men med väldigt bra bild och färger. Några märken i plasten, har spruckit lite på något ställe men bara kosmetiska problem. Med fjärrkontroll. Saknar fot.

Väggfäste till större modell av tv, har använts till Samsungen ovanför. Grått.

Väggfäste för lite mindre tv, har använts till Philipsen ovanför. Bygger väldigt lite från väggen. Svart. Sitter på philipsen och svårt att få kort på det. Sitter väldigt slimmat mot väggen.

AMD Wraith orginal-kylare. Följde med en 3900x och använts ny kylning kom på plats.

Bilstereo Alpine CDE-103BT. Har blåtand mm. Har blivit liggande väldigt länge och minns inte om det finns någon pin-kod eller liknande till den. Hittar ingen när jag letar tyvärr så det får vara en medveten risk när man köper.

Det brukar vara svårt att ha regler kring budgivning då folk kanske vill köpa flera saker så buda helt fritt som ni vill så avslutar vi om en vecka eller så och utser vinnare.

Finns i Hindås mellan Göteborg och Borås. Är inne i Göteborg ibland och kan ta med mig dit.

Budstart 1:- för rubbet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 150 Sek + avhämtning för AMD kylare!

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem

TV apparater 100:-

Permalänk
Medlem

200 på samsung 55 inkl frakt

Permalänk
Medlem

Samsung 200:-
Philips 1:-
Väggfästen 2:-
Alpine 1:-

Hämtar

Permalänk
Medlem

Tack för buden, vi får låta dom strömma in ett tag till och se om de kommer upp i högre belopp.

Permalänk
Medlem

Verkar inte som det strömmar sådär jättemkt 😉

Permalänk
Medlem

300kr samsung

Permalänk
Medlem

Samsung 350:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Twilighter:

Verkar inte som det strömmar sådär jättemkt 😉

Inte självklart kanske men jag var ironisk

Permalänk
Medlem

Jag sålde båda tv-apparaterna till min syster i helgen. Fick 500:- för dom vilket är mer än vad jag verkar komma upp i här.
Tack för buden iaf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rebe1:

Bjuder 150 Sek + avhämtning för AMD kylare!

Du vinner budgivningen på kylaren. Hör av dig i pm när du kan komma och hämta. Jag är hemma de flesta dagarna i veckan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonberg:

Jag sålde båda tv-apparaterna till min syster i helgen. Fick 500:- för dom vilket är mer än vad jag verkar komma upp i här.
Tack för buden iaf!

...