Permalänk
Avstängd

Deathloop suger

Hej

Spelade spelet 1 timme och gud vad det sög ville bara säga det. De flesta spel för mig är repetitiva och tråkiga.
Blir spel tråkigare med åldern är 31 år?

Permalänk
Medlem

Japp. Hör nog ihop med att man inte är ett barn längre och lek inte ter sig lika attraktivt längre. Naturlig utveckling?

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Simpan30:

Hej

Spelade spelet 1 timme och gud vad det sög ville bara säga det. De flesta spel för mig är repetitiva och tråkiga.
Blir spel tråkigare med åldern är 31 år?

Spelen är nog inte annorlunda, det är nog du som förändras

Sen just deathloop ser ju ut att vara en vattendelare i klass med death stranding

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Avstängd

Jag gillar Dishonored spelen samt Prey från samma utvecklare. Men skippar detta eftersom jag inte gillar konceptet att göra samma sak igen och igen tills man lyckas.
Spelar hellre Mario Maker 2, vilket många garanterat kommer automatiskt se som barnsligt eftersom det är Mario men.. det är ju riktigt kreativt här och där.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR