Louqe Ghost s1 arctic white mk3 + tillbehör(Nyskick)

Permalänk
Medlem

Louqe Ghost s1 arctic white mk3 + tillbehör(Nyskick)

Tjena! Eftersom jag har valt att gå ner ännu mindre i storlek så väljer jag att sälja av mitt ghost s1. Är i princip nytt.

Arctic white mk3. Nypris från 3300-4000kr
Medium tophat. Arctic white. Nypris 599kr
2st top grill. Guld och original Svart. Nypris 399kr
Custom kablar för Corsair. Anpassade för Louqe ghost s1 specifikt. Köpt från Endgamecustoms för 1700kr. (se bild)

2st Noctua NF-A12x25 PWM.
2st Noctua NF-A12x15 PWM.

Allt detta är inköpt 22-01-11 Från Inet. Har kvitto på allt. Fördrar att sälja allt som ett paket. Det finns dock ingen kartong till tophatten, men finns till chassit, fläktarna etc.

Bud från 3000kr, köp nu för 4000kr. Jag föredrar snabb affär och förskott med swish.

Har jag glömt något så fråga

/Johan

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hr du fler bilder på kablarna samt hur många pcie kablar och vilka färger

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem

Ja! Jag har en mer close up bild när dom är monterade. Samt överblick på gpu sidan. Det är 2 st pcie(till mitt 3080) jag ska se om jag kan få upp lite fler bilder om en stund.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaninjägarn:

Hr du fler bilder på kablarna samt hur många pcie kablar och vilka färger

Sådär!

Permalänk

Tack, lite svårt att avgöra färgerna dock, några frågor du kanske kan besvara nedan?

Den yttersta kabeln är den guld eller noctua beige?
Mitten är en vit kabel och yttersta mörkgrå?
Kable combs vita?

Kanske du har länk till färgerna som använts på deras hemsida? Och är du ibtresserad av att bara sälja kablarna?

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaninjägarn:

Tack, lite svårt att avgöra färgerna dock, några frågor du kanske kan besvara nedan?

Kable combs vita?

Kanske du har länk till färgerna som använts på deras hemsida? Och är du ibtresserad av att bara sälja kablarna?

Titanium grey, haze grey(den ljusare grå) och Vanilla sand.

Ja det hade jag absolut. Men vill någon köpa allt så går det före såvida någon vill dvs

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaninjägarn:

Kable combs vita?

Jag kan även skicka bild sen på konfigurationen om du skulle vara intresserad att köpa en extra själv. Så du ser ordningen osv.

Permalänk

Ah kollade upp färgerna å får skippa kommer inte passa in i mitt bygge, lycka till och tack för svaren!

Visa signatur

PC master race!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad