Permalänk
Medlem

Böcker behövs.

Tjenare tjena. Här är kanske inte exakt bästa plattformen för det men jag letar efter böcker som jag kommer att behöva för universitets. Dvs hårdaböcker gärna.

Det jag letar efter är:

Adam, Robert A. Calculus - A Complete Course. Senaste upplagan. Essex: Pearson Education.

Johansson Robert och Öhman Lars-Daniel. Introduktion till högre studier i MATEMATIK. Upplaga 2. Liber AB, 2017. ISBN 978-91-47-11336-1.

Råde, L Westergren, B. Mathematics Handbook for Science and Engineering. Senaste upplagan. Studentlitteratur AB .

Det går att betala för böckerna och frakten.

Hör av er.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Calculus har jag jag tentat av från pärm till pärm, många fina minnen Tyvärr inte upplagan du söker.

Visa signatur

AMD 3800X|ASUS ROG STRIX B550-F GAMING (WIFI)| Corsair 16 GB 3600MHz|Palit RTX2060 Dual|Seasonic Focus GX 550 W|Kingston A2000 1 TB M.2|Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem
Skrivet av ingenjören:

Calculus har jag jag tentat av från pärm till pärm, många fina minnen Tyvärr inte upplagan du söker.

Skönt och höra att vi är i samma båt.

Permalänk
Legendary RiceClocker

Det finns ofta facebookgrupper där folk säljer begagnad kurslitteratur kolla ifall du kan hitta en sådan för din skola och linje. Det finns ibland även butiker som säljer begagnade böcker på campus. Lycka till med studierna!

Visa signatur

| Fractal Design Define R5 | Ryzen 3600 | MSI Tomahawk Max b450 | 4x8GB 3200MHz Corsair Vengance LPX | XFX 6950 XT | Intel 660p 1TB | Corsair RM750X 750W v2 |

Permalänk
Medlem

Testa https://www.studentapan.se/

Det spelar oftast inte så stor roll om du har föregående upplaga eller upplagan innan det för den delen. De gillar bara att flytta runt uppgifterna lite för att försöka förstöra för andrahandsmarknaden.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad