köpa krypto (gärna USDT) med paypal

Permalänk

köpa krypto (gärna USDT) med paypal

Hej, jag har pengar på mitt paypal och jag vill köpa kryptovaluta, helst USDT, med paypal. Swedbank är min huvudbank så det är ju meningslöst att föra över pengar från paypal till swedbank.

Men det måste väl på något sätt kunna gå att köpa med paypal? jag har googlat och kommer bara fram till PAXFUL, men köper man där så hamnar pengarna i en wallet hos deras hemsida så det känns inte bra

mitt mål är att få USDT till GATE för att sedan köpa krytovalutor på GATE

någon som vet vad jag ska göra?

Permalänk
Medlem

Ser inte problemet med Paxful-plånboken. Du kan ju skicka pengarna vidare till en annan plånbok om du inte vill ha dem kvar hos Paxful.

Visa signatur

Nerd is the new Cool

Permalänk
Skrivet av CyberNerd:

Ser inte problemet med Paxful-plånboken. Du kan ju skicka pengarna vidare till en annan plånbok om du inte vill ha dem kvar hos Paxful.

Jag trodde inte jag kunde föra över från PAXFUL till Gate, kanske få blir det lösningen isåfall. Har du eller någon annan erfarenhet av PAXFUL? Går det att lita på, är det 100% att man inte blir scammad?

Finns det verkligen inget annat alternativ än PAXFUL?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neverlandx1337:

Jag trodde inte jag kunde föra över från PAXFUL till Gate, kanske få blir det lösningen isåfall. Har du eller någon annan erfarenhet av PAXFUL? Går det att lita på, är det 100% att man inte blir scammad?

Finns det verkligen inget annat alternativ än PAXFUL?

Det står ju på hemsidan att man kan skicka med plånboken, så då bör du väl kunna skicka till Gate också.
https://paxful.com/sv/bitcoin-wallet
"Ett enkelt och säkert sätt att köpa, sälja, skicka och lagra dina bitcoin."

Jag har inte använt Paxful. Men du kan ju först testa med ett litet belopp och se hur bra det fungerar.

Visa signatur

Nerd is the new Cool