Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

SweClockers på Moderskeppet 2 – Kryssningen för dig som älskar spel, teknik och nördkultur!

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av YOYOYOx3:

Jag spar gärna pengar.

Strax över 30.

Gött !!
Någon mer ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Bokat och klart men vi får väl se om det går. Även om det är långt i förväg så kan jag inte vara säker på att jag får ledigt. Får hoppas det löser sig.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk

En fråga vad innehåller moderpåsen? Är det endast påsen eller innehåller det ngt?

För tshirten är ändå separat bokning antar jag?

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av djdennistm:

En fråga vad innehåller moderpåsen? Är det endast påsen eller innehåller det ngt?

För tshirten är ändå separat bokning antar jag?

Det är en tygpåse. T-shirten är en annan grej.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Skrivet av Dimestam:

Det är en tygpåse. T-shirten är en annan grej.

Haha förstod det.

Jaja alltid ngt ses där i alla fall ❤️

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av YOYOYOx3:

Jag spar gärna pengar.

Strax över 30.

Har tänkt igenom de och jag kommer nog hoppa eventet. Återkommer om de blir ändring 👍🏼

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Har tänkt igenom de och jag kommer nog hoppa eventet. Återkommer om de blir ändring 👍🏼

ok, då har jag koll på läget. Japp, bara att hojta till.

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur storlekarna på t-shirten är?

Och kommer man kunna köpa dem även på båten?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Specias:

Någon som vet hur storlekarna på t-shirten är?

Och kommer man kunna köpa dem även på båten?

Bifogar en bild på storlekarna. Jag skulle rekommendera att gå upp en storlek om du är osäker.

T-shirtarna kommer finnas att köpa ombord i mycket begränsad upplaga. Förbeställ om du vill vara säker på att få din storlek (+ till lägre pris).

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Nu har jag och en kompis bokat upp oss! Ska bli kul! Det blir premiär för oss båda.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Specias:

Nu har jag och en kompis bokat upp oss! Ska bli kul! Det blir premiär för oss båda.

Härligt, ska bli så kul att göra detta tillsammans!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Första gången var svinkul detta kommer bli episkt.

Ser fram emot detta:-)

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

Inte omöjligt, får se hur det går ihop med ev obligatoriska jobbevent som är i krokarna där.. men en klamydiajolle till finland med lite nördigheter vore väl ganska intressant.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av nidas:

Inte omöjligt, får se hur det går ihop med ev obligatoriska jobbevent som är i krokarna där.. men en klamydiajolle till finland med lite nördigheter vore väl ganska intressant.

Välkommen ombord nidas! Kan avvara en livbåt till ditt föreslagna sub-event om du är sugen :).

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Välkommen ombord nidas! Kan avvara en livbåt till ditt föreslagna sub-event om du är sugen :).

Haha tar nog in en livlina från jobbet om jag hade varit så desperat, men ser görbart ut helt klart

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Skrivet av slipbit:

Fasiken, jag ska gifta mig 14/10 och vågar inte göra en Hangover :/

Skrivet av slipbit:

Det vore något, men fästmön la in sitt veto :/

Du övervägde inte att säga att den 21/21, skulle vara ett bättre datum?

Med motiveringen att statistiskt sett är det bättre väder då..

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wyver:

Du övervägde inte att säga att den 21/21, skulle vara ett bättre datum?

Med motiveringen att statistiskt sett är det bättre väder då..

Ursprungligen skulle bröllopet vara en vecka senare 21/10, men vår vän som är vigselförrättare kunde inte då och vi bestämde oss för att ta veckan innan. Sen såg jag moderskeppet, men jag kommer åka nästa gång. Var så säker på det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Välkommen ombord nidas! Kan avvara en livbåt till ditt föreslagna sub-event om du är sugen :).

Nu är det bokat och klart, ses ombord herr Edin!

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av nidas:

Nu är det bokat och klart, ses ombord herr Edin!

Ajaj kapten! Kul att du hänger på!

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av slipbit:

Ursprungligen skulle bröllopet vara en vecka senare 21/10, men vår vän som är vigselförrättare kunde inte då och vi bestämde oss för att ta veckan innan. Sen såg jag moderskeppet, men jag kommer åka nästa gång. Var så säker på det!

Kan inte han boka om då?

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wyver:

Kan inte han boka om då?

Nä, han kunde inte garantera att han kunde vara med den 21/10 så det blev framflyttat.

Permalänk
Medlem

Woheeew!
Humblereq: giveaways!
För vilken annan crowd lär vara mer respresentabel och sannolik att 'reppa' välrenommerade/'prisvärda' brands än dessa nördar, där jag stolt o glatt ingår?
(None! I tells ya ^^)

Permalänk
Medlem

Det är oerhört underhållande att läsa kryssningstrådar som Ålänning. Vi sitter alltid tysta i hörn och arbetar eller studerar på dessa "finlandsbåtar". Jäkla pendling alltså.

Permalänk
Testpilot

Fasiken.. har fortfarande inte bokat biljetterna även fast man vill börja tagga redan nu. Behöver vänta in höstens schema så det inte sammanstrålar med tenta eller intensivvecka, studentlivet är inte alltid roligt

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem

Ursäkta har inte läst hela tråden så jag misstänker det finns ett svar redan.
Men jag delar gärna en hytt med en eller två om någon är på.
Åkte inte förra krysschen och ångrat mig sedan dess, så denna vill ja banne mig inte missa att få svänga runt lite på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Fasiken.. har fortfarande inte bokat biljetterna även fast man vill börja tagga redan nu. Behöver vänta in höstens schema så det inte sammanstrålar med tenta eller intensivvecka, studentlivet är inte alltid roligt

This! Vill åka men vet inte om den krockar med något...

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Proffsmoddare

Spännande! Får se om man hinner göra något bygge och hänga på även denna gång. Om någon av utställarna behöver hjälp, hojta till

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Fenrisulvfan:

Hade varit skoj, men har provat Cinderella och Vikingline's anslutningsbussar är inte bra, visst, det kostar inget att parkera bil i Mjölby(närmsta ort, men fortfarande bara halvvägs), tåg kanske går att hitta, men det är väldigt osäkra avgångar och sedan kostar det mer än vad själva kryssningen gör. (300Kr upp, 700Kr hem)

Bor ett stenkast ifån mjölby hänka på vettja bränslet med bil tur och retur 900+ parkering på färjan 250:- Det delat på 3 pers blir va 380:- var om du hänger med fårstås . Blir billigare om vi får med en person till 😀

Visa signatur

Laptop Asus G18 (G814JZ-N6034W)
Intel Core i913980HX 24 st kärnor ((8P 5.6GHz + 16E 2.2GHz) Antal trådar 32 st
Nvidia GeForce RTX 4080 2330 MHz12 GB, TDP 175w
Ram 32 GB, ((2 x 16GB))DDR5 SO-DIMM (4800 MHz)

Permalänk

Bokat. Och misstänker att jag drog upp snittåldern på kryssningen nått snäpp (62+)

Permalänk
Geeks
SweClockers

Middagsmenyn är nu färdigkompononerad! Spana in på länken nedan och missa inte att boka buffé, för er som inte redan gjort det (finns under "Mina sidor" @ Viking Line). Detta blir smaskens kan jag lova!

https://moderskeppet.geeks.se/wp-content/uploads/2023/06/Buff...

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015