Acer 34" Nitro XV340CKP, 21:9, 3440x1440, IPS, 144 Hz, Freesync

Permalänk
Medlem

Acer 34" Nitro XV340CKP, 21:9, 3440x1440, IPS, 144 Hz, Freesync

Ultrawide IPS-panel i fint skick. Inga döda pixlar eller liknande.

Liten missfärgning på baksidan sedan jag försökte få bort limresterna från en led-strip med aceton (se bild 2). Tips från coachen: Använd inte aceton.

Finns för avhämtning i Solna/Råsunda. Skickas ej eftersom jag inte har kvar originalförpackningen och inte vill ta några risker.

För 2800 kr är den din. Alternativt bästa bud.
Köpt på Inet.se, kvitto kan mailas.

Prisjakt-länk för mer info: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5273070

Edit 1: Vesa-fäste? Ja!
Edit 2: Uppdaterade inköpsställe. Hade skrivit CDON först, qliro-fakturan lurade mig.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Chansar och frågar om du vet om den klarar att visa 120 Hz tillsammans med PS5? Hittar inget när jag Googlar

Permalänk
Medlem

Det vet jag tyvärr inte. Gjorde mig av med PS5:an för något halvår sedan, annars hade jag testat

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

När är den köpt?

Visa signatur

Det är ingen brådska så länge man skyndar sej

Permalänk
Medlem
Skrivet av danpo03:

När är den köpt?

September 2021

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Sänker priset till 2100 kr

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Hej! Tar den gärna för 2100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zwei:

Hej! Tar den gärna för 2100.

Taget! PM:ar dig

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.