Permalänk

Mac Mini m2. Cs 2?

Hej, på grund utav snar utlandsflytt så skall utrymme minskas, en mac mini.

Har kollt lite Youtube osv och kommit fram till att CS GO fungerar hyffsat bra, mellan 60-100 fps. Hur tror ni att CS2 kommer att fungera? Och kommer stöd finnas vid release?

Sorry för dumma frågor men jag är helt ny till Apple.

Permalänk
Skrivet av Ghostairn:

Hej, på grund utav snar utlandsflytt så skall utrymme minskas, en mac mini.

Har kollt lite Youtube osv och kommit fram till att CS GO fungerar hyffsat bra, mellan 60-100 fps. Hur tror ni att CS2 kommer att fungera? Och kommer stöd finnas vid release?

Sorry för dumma frågor men jag är helt ny till Apple.

Det här är väl snarare en fråga till Valve än till ett Appleforum: vi har troligen inte mer kunskap än du förrän det kommer officiell information från spelets tillverkare.

Permalänk
Medlem

Finns ju små pc:s med om man vill spela. Alt.
en steam deck med docka.

Kolla tex minisforum och ETA Prime:s recensioner på youtube.

Permalänk
Medlem

Skaffa en kompakt PC och med en AMD APU isf istället. Om du inte prompt måste ha en Mac. Bland många andra gör Asus sådana.

Permalänk
Skrivet av Det Otroliga Åbäket:

Det här är väl snarare en fråga till Valve än till ett Appleforum: vi har troligen inte mer kunskap än du förrän det kommer officiell information från spelets tillverkare.

Jo det kanske är rimligare, tackar för svar.

Skrivet av Dhanjel:

Finns ju små pc:s med om man vill spela. Alt.
en steam deck med docka.

Kolla tex minisforum och ETA Prime:s recensioner på youtube.

Det skall jag absolut göra, tack så mycket, att docka steam deck låter inte som en dum ide.

Skrivet av dlq84:

Skaffa en kompakt PC och med en AMD APU isf istället. Om du inte prompt måste ha en Mac. Bland många andra gör Asus sådana.

Får kika på det, visste inte att det fanns sådant.