Samsung s23+ Phantom Black 256GB

Permalänk
Medlem

Samsung s23+ Phantom Black 256GB

Mellanmodellen är Galaxy S23 Plus. Den här modellen är nästan identisk med sin billigare syskonmodell Galaxy S23, men den snäppet högre prislappen vittnar om åtminstone några skillnader som gör den bättre.

Här får du en något större skärm på 6,6 tum med samma överliggande skydd, men också samma upplösning. Det betyder att pixeltätheten minskar lite vilket åtminstone i teorin betyder att skärmen inte är lika skarp som med Galaxy S22.

Det valbara utrymmet är 256 GB och 512 GB. Kamerorna är helt identiska med uppsättningen för Galaxy S23. Du får alltså tre bakre kameror och en främre kamera. Du får alltså en huvudkamera på 50 megapixel, en ultravidvinkel på 12 megapixel och en porträttkamera på 10 megapixel. Och så klart selfiekameran på 12 megapixel.

Batteriet är betydligt större med Galaxy S23 Plus. Hela 4 700 mAh vilket är ett rejält kliv upp från Galaxy S23. Snabbladdningen är dessutom snabbare med sina 45 watt. Däremot är den trådlösa laddningen lika långsamma på 15 watt.

Vikten är 196 gram och måtten är 157,8 x 76,2 x 7,6 millimeter.

Detta är saxat från Samsung själva.

Aldrig startat just DENNA luren då den är en ersättningstelefon som jag fick av Telenor då min andra telefon blev stulen.

Kvitto finns som bekräftar det jag säger och har även både mail och allt att visa.

Så ni får alltså en telefon som är HELT NY.

Jag säljer den då jag redan fått gå tillbaks till min förra telefon i väntan på denna och nu behöver jag pengarna till julen framöver.

Denna modellen är dock bland de bästa jag upplevt och kommer förmodligen att investera i något liknande framöver.

Perfekt julklapp om ni är ute efter det.

JAG betalade 14000:-

Nu med black friday runt hörnet är den nere på ca 12000:-

Läs hela annonsen här

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem

Köper den gärna för nypris!
Skämt åsido lycka till!

#tryckfelsnisse

Permalänk
Medlem
Skrivet av wargreymon:

Köper den gärna för nypris!
Skämt åsido lycka till!

#tryckfelsnisse

Hahaha tack för headsup vännen.

😅

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem

https://electrogigant.se/product/samsung-galaxy-s23-s916-5g-d...

10650kr helt ny med nytt garantin och allt.
Möjlighet att köpa på avbetalning via klarna.

Du får nog gå ner lite i pris om du vill få den såld här åtminstone.

Permalänk
Medlem

Jodå denna är helt ny den med MED GARANTI.

Nu kommer black friday runt hörnet så alla priserna kommer pressas ner.

Jag har absolut inte bråttom att bli av med denna.

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem

Men med det sagt och nuvarande priser på den så sänker jag till 9000:-

Helt ny med garanti.

Visa signatur

hej

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

hej