Permalänk

4000 Super (datum?)

Halloj gott folk,

Jag tänkte bara kolla med er om det finns någon information eller någon bra spekulation kring potentiell försäljningsdatum i sverige för den nya SUPER serien som ska (Högst sannolikt) presenteras nu tidigt i januari.

Permalänk
Medlem

Det enda jag hört är att de ska börja säljas i mitten / slutet av Januarai, hur vida det stämmer vet jag ej.

Visa signatur

Intel® Core™ i5-12600K | Noctua NH-U14S | Corsair 32GB DDR5 5600MHz CL36 | MSI Z690 Pro | Gigabyte RTX 4070 Super Aorus Master | Adata XPG Gamix S50 Lite | Fractal Design Define R7 White | 5 x Noctua NF-A14 PWM | Corsair RM750x | Dell S3222dgm | Win 11 |

Permalänk
Skrivet av Splithorizon:

Det enda jag hört är att de ska börja säljas i mitten / slutet av Januarai, hur vida det stämmer vet jag ej.

Mistänker det med, Frågan är om priset även höjs jämfört med icke super variant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoahSommer:

Mistänker det med, Frågan är om priset även höjs jämfört med icke super variant.

Räkna med det.

Visa signatur

Burk 10700K@5.1GHz 7900 XTX
Ljud KRK RP8 G3 samt Audio Technica ATH-M50
Bild Samsung C27HG70

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoahSommer:

Mistänker det med, Frågan är om priset även höjs jämfört med icke super variant.

enligt initiala leaks inte nej, utan samma msrp. tänk på att nästa gen kan komma inom 1 år från deras launch, de ska ha en anledning att sälja bra.