Permalänk

Asus pg278q stendöd?

Tja
Köpte nyligen en asus pg278q här på swec som ser ut att vara i gott skick, säljaren känns pålitlig men skärmen visar inga tecken på liv.
Har testat i olika uttag hemma
Dragit ur sladdarna till skärmens nätaggregat och tryckt i hårt igen
Någon som haft detta problemet?

Lite brådis då den är del av ett julklappsgaming paket till en liten 11årig nybörjar gamer
Tackar ödmjukast för tips

Regelbrott raderade. // MOD
Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Tja
Köpte nyligen en asus pg278q här på swec som ser ut att vara i gott skick, säljaren känns pålitlig men skärmen visar inga tecken på liv.
Har testat i olika uttag hemma
Dragit ur sladdarna till skärmens nätaggregat och tryckt i hårt igen
Någon som haft detta problemet?

Lite brådis då den är del av ett julklappsgaming paket till en liten 11årig nybörjar gamer
Tackar ödmjukast för tips

Lyser någon lampa alls? Är vägguttaget bra? (långskott, jag vet)
Verkar nätagget vara bra och det inte är glapp i någon sladd där? (enkla grejer)

(såg nu att du gjort precis det jag undrade om.. Inte mycket hjälp från mig då)

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem

Min 279Q hade en strömknapp strax intill uttaget för sladden, kolla den om du inte har gjort det..

Visa signatur

7800X3D | 7900XTX Merc 310 Alphacool | ASUS B650E-F | G.Skill 6000Mhz 32GB CL30 | SN850X | EK Quantum custom loop | Be Quiet 900 Dremel Edition | ASUS Xonar STX + Sennheiser HD650 | Corsair RM1000x | Monitor: LG C2 42 | Nintendo Switch | TV: LG C1 65

Permalänk

Vad kör du för bildkabel?

Tänker mest om du försöker ansluta till en laptop med en usbc till dp adapter för isf måste usbc porten stödja dp alt mode vilket inte alla gör.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Från manualen:
Power LED is not ON
• Press the button to check if the monitor is in the ON mode.
• Check if the power cord is properly connected to the monitor and the power outlet.

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W