Permalänk
Medlem

Steelseries APEX 9 utan mjukvara?

Hej,

Kan man köra Steelseries APEX 9 utan mjukvara? Fungerar ex volym hjulet? Kan man ställa bakgrundsfärger(statiska) utan mjukvara?

Om man kör remote desktop, kommer volym hjulet faktiskt styra volymen på den dator som är fokuserad ex RDP:n?

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk

volymljudet kommer troligen funka utan mjukvaran tror de är relativt standardiserade iaf inte stött på ett tangentbord som inte volymkontrollen fungerat utan mjukvara senaste 20 åren eller nått.

om de funkar i rdp mjukvaror låter jag vara osagd beror nog ev på vilken rdp mjukvara.

ljuset vet jag inte beror på om det kan spara ljusprofiler i tangentbordet hittar inget om det på deras hemsida iaf.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Läste på nätet att 2 användare hade problem att få volym hjulet och knappen att fungera utan mjukvara så därför jag dubbelkollar med de som har tangentbordet.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide