Permalänk
Medlem

Everquest!!!

Jag har skaffat Everquest och man ska betala med ett kontokort men vill hellst inte ge ut kort nummret.
Går det att lita på dom?

Permalänk

ja det kan man

Permalänk

Nej det gör det inte! Tusentals människor blir lurade varje dag! (men de spelar ändå)

*sarkasm*

Permalänk
Medlem

everquest är gratis i 7 dagar nu fick precis mail från Sony online entertainment om det hela.. men vettefan hur det är för er som inte är reggade på någon server eller så ..

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

7 dagar gentemot en månad som vanligtvis eller vad?

Du kan lita på att du kommer betala ett tag iaf Skräp-eq, knark-eq.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

*uff* SKa fan hålla mig ifrån det där, tänker inte slösa bort min sista semestervecka på eq igen. =D
Dock så hade jag fan så kul när jag väl lira förut.

Visa signatur

Ryzen 5 5600xt | MSI B450 Mortar Max | 32GB HyperX Fury | EVGA Supernova G2 750w | Intel 665p 1TB | MSI Radeon 6800
H2O: Alphacool XP3 light | EK-Quantum Vector RX 6800 | 2st NexXxos XT45 X-flow
Ljud: Epiphany EHP-O2D / AKG K240

Permalänk
Medlem

Everquest är rätt bra, min brorsa lirade i en stor klan? ( vet ej om det kallas för klan ) , där spelade typ bara vuxna, ett par av dom jobbade för sony, sen var det några i klanen som var från Norge eller Island minns inte, som höll på med ett online spel också.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem

Guild kallas det annars.

Permalänk
Medlem

Jag spelade Europeiska Everquest betan i två eller tre veckor... men jag tyckte inte att det var så mycket att hänga i julgranen jämfört med dark age of camelot.

Men då var det ju också en beta, inte allt för mycket folk på servrarna... men på något sätt så var det "mysigt". Men jag tyckte att det var alldeles för besvärligt att t.ex. hitta i städer... massa korridorer hit o dit... gick ju vilse hur lätt som helst. Visserligen så gjorde jag det också i DAoC, men lärde mig mycket snabbare där.

OnT: Ja, det går att lita på dom.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaite
Guild kallas det annars.

Eller Gille som det hetter på svenska

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Jag spelade Europeiska Everquest betan i två eller tre veckor... men jag tyckte inte att det var så mycket att hänga i julgranen jämfört med dark age of camelot.

Men då var det ju också en beta, inte allt för mycket folk på servrarna... men på något sätt så var det "mysigt". Men jag tyckte att det var alldeles för besvärligt att t.ex. hitta i städer... massa korridorer hit o dit... gick ju vilse hur lätt som helst. Visserligen så gjorde jag det också i DAoC, men lärde mig mycket snabbare där.

OnT: Ja, det går att lita på dom.

Städerna är en barnlek att hitta i om man jämnför med plågoris dungeons som upper/lower Guk.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end