Corsair Dark Core RGB Pro SE mus fungerar inte längre med usb

Permalänk

Corsair Dark Core RGB Pro SE mus fungerar inte längre med usb

Hej. I går börja min Corsair Dark Core RGB Pro SE mus strula rejält. Det började med att musen inte fungerade alls via USB. Jag bytte sedan till trådlöst läge och då gick den att använda. Jag började koppla ur och koppla in usb kontakten och då fungerade den ibland via USB. Det var nu dock även problem att använda den trådlöst. Vid ett tillfälle sa Windows att musen inte kändes igen när jag kopplade in den och kopplades ur samt in. Idag ville jag titta om det var problem med Windows och jag gick in i bios. Det var samma fel i bios. Jag kunde bara använda musen trådlöst. Jag har gjort återställning av musen och det hjälper inte.

Jag är tacksam för svar.

Visa signatur

Corsair One i160 - MSI GT76 Titan 17,3" FHD 144Hz - Lenovo Thinkpad X1 Tablet 2nd gen - Apple Macbook pro 15" 2019 with touchbar - Synology DS920+ - Samsung Galaxy S24 Plus 512GB

Permalänk
Rekordmedlem

Du bör prova den med en annan dator.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Den fungerar nu efter att jag städade bakom datorn. Jag misstänker att det var något med usb hubben.

Visa signatur

Corsair One i160 - MSI GT76 Titan 17,3" FHD 144Hz - Lenovo Thinkpad X1 Tablet 2nd gen - Apple Macbook pro 15" 2019 with touchbar - Synology DS920+ - Samsung Galaxy S24 Plus 512GB