Anmäl dig till Roborock Challenge!
Permalänk
Medlem

D-tek Fuzion v2

Skänker bort ett cpublock för vattenkylning. Det var vart med mig länge, sedan 2008 då jag köpte det från Chilled PC i UK. Har även satt i ett "Quad Core insert" för ett bättre flöde anpassat till processorer med fler kärnor.

Blocket har suttit på s775 och s1151, kylde senast en Intel 9700k med ok temperaturer. Inga slanganslutningar följer med men den har standardgänga G1/4".

Fraktas helst inte utan jag förväntar mig att det ska vara enkelt att ge detta vidare till annan person.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD 9800x3d, MSI X870 Tomahawk, 32 gb DDR5 cl30 6000 MHz, Asus RTX 3080, Custom Vattenkylt 360+240 med Core1 i ett Define North XL

Permalänk
Medlem

Inte spekulant tyvärr men ville ändå skriva en kommentar.

Lustigt att jag kom att tänka på mitt gamla fuzion v2 häromdagen och funderar på att kanske bygga något testbygge med vattenkylning med det (blev aldrig något bygge den gången och det har bara legat och skräpat i lådan sedan dess). Hoppas någon nappar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blundie:

Inte spekulant tyvärr men ville ändå skriva en kommentar.

Lustigt att jag kom att tänka på mitt gamla fuzion v2 häromdagen och funderar på att kanske bygga något testbygge med vattenkylning med det (blev aldrig något bygge den gången och det har bara legat och skräpat i lådan sedan dess). Hoppas någon nappar!

Kul att det väckte något hos någon När blocket kom så var det de bästa, så det finns nog en och annan här som köpte det då. Känns bara tråkigt att den ligger i min låda också samt bättre att skänka den vidare än att kasta den.

Visa signatur

AMD 9800x3d, MSI X870 Tomahawk, 32 gb DDR5 cl30 6000 MHz, Asus RTX 3080, Custom Vattenkylt 360+240 med Core1 i ett Define North XL