Permalänk

Steam Deck OLED

Hej,

Har blivit sugen på att införskaffa en Steam Deck, och letar framförallt efter OLED 512GB-varianten.

Helst för runt 4000 kr men är sjävklart öppen för att diskutera pris.

Om du har en Steam Deck som bara samlar damm om dagarna får du gärna skicka ett PM 😊

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tja
jag har en som inte används så mycket har delas disken så den har steam OS och windows 11 men kan återställa om man vill ej ha så samt så har jag en docka till den med 512GB NVME

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk
Skrivet av killersplace:

Tja
jag har en som inte används så mycket har delas disken så den har steam OS och windows 11 men kan återställa om man vill ej ha så samt så har jag en docka till den med 512GB NVME

ser att det står att jag bor i Mariefred har ändrat det men den uppdateras ej bor i Stockholm ny för tiden

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk
Medlem
Skrivet av killersplace:

Tja

Om inte TS är sugen så är jag.

För att vara övertydlig, visst är den OLED?

Permalänk

Tjena PsyCor,

Har skrivit till och pratar redan med killersplace om att köpa deras Steam Deck 😊

Permalänk
Medlem

Har en OLED 512gb med Ugreen docka. Toppskick på allt. Kan släppa den för 5000.