Snabblänk till "Övriga fynd" (tipstråden, ej diskussion)

Permalänk
Medlem

Snabblänk till "Övriga fynd" (tipstråden, ej diskussion)

Som rubriken lyder önskar jag en länk till Övriga fynd, antingen under "Mer" eller med en direktlänk under Dagens fynd (likt Diskutera tips).

Som det är nu får jag klicka: Mer-Dagens Fynd-Diskutera Tips-Fyndtrådar-Övriga fynd. Alternativt gå via forumträdet. Jag är nog knappast ensam om att många gånger vara mer nyfiken på eventuella fynd i övrigtdelen kontra Dagens fynd.

Ser att man kan filtrera på övrigt i Dagens fynd, kanske går det ha det kopplat till "Övriga fynd"-tråden?!

Permalänk
Medlem

Kan du inte bara skapa ett bokmärke? Jag har svårt att se att gemene användare hade haft något intresse av en sådan länk.

Visa signatur

Jag har en tigerrandig vakthund... akta er

Permalänk
Medlem

Visste inte ens att det fanns där, har nog aldrig använt Mer-menyn.
Har "Dagens Fynd" både i ofta använda länkar när man öppnar ny tom flik, även automatisk ifyllning om jag börjar skriva det.
Brukar sen gå via Fyndtrådar - Övriga fynd.

Men ja, vore väl inte fel att ha den där i menyn också för enklare tillgång.

En något relaterad sak skulle vara att flytta in tråden med rabattkoder till samma forumdel som fyndtrådarna.

Permalänk
Medlem

Själv skriver jag "fynd" i sökrutan så dyker "övriga fynd" upp som ett av alternativen. Då kan man ju även se när senaste inlägget skrevs så man vet om det dykt upp något nytt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frispel:

Själv skriver jag "fynd" i sökrutan så dyker "övriga fynd" upp som ett av alternativen. Då kan man ju även se när senaste inlägget skrevs så man vet om det dykt upp något nytt

Bra tips,tack 👍

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Medlem

Jag har alltid en flik uppe med Fyndtrådar

Permalänk
Medlem

Var sjutton är "Mer"-menyn? Jag hittar den inte

Visa signatur

EndeavourOS: Your search for the best Arch distro ends here
7800X3D » RX6950XT » G.SKILL 32GB » LG OLED42C35LA

Permalänk
Rekordmedlem

Jag klickar på "följ tråden" för allt jag tycker verkar intressant och brukar starta på "följda trådar sidan" så ser man de trådar det hänt nått i sedan man sist kollade.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av immutable:

Var sjutton är "Mer"-menyn? Jag hittar den inte

Den dyker endast upp vid för smalt fönster (mobilsida exempelvis)

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnnoyingIB:

Ah, det förklarar saken. Tack!

Visa signatur

EndeavourOS: Your search for the best Arch distro ends here
7800X3D » RX6950XT » G.SKILL 32GB » LG OLED42C35LA

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Jag klickar på "följ tråden" för allt jag tycker verkar intressant och brukar starta på "följda trådar sidan" så ser man de trådar det hänt nått i sedan man sist kollade.

Trodde "Följda trådar" var sådana som man lagt ett inlägg i. Har ibland tänkt att man borde slänga in ett inlägg i intressanta diskussioner, men har inte velat spamma. Nu när du skrev "klickar" så fattade jag att det borde finnas en knapp någonstans på sidan. Letade, letade, och heruka - längst där nere till höger fanns den! TACK!

Eftersom det här forumet vad jag förstår är helt egenutvecklat så är det ju också väldigt genomtänkt. Nackdelen är att bilden av hur allt hänger ihop sitter i väggarna på utvecklingsavdelningen.

Jag skulle också vilja se några fler snabblankar, bl.a. BB-kod-samlingen på raden ovanför denna ruta (där man skriver). Jag brukar alltid googla fram BB-koder...

Nu kan jag "följa" några trådar som jag tycker är centrala, såsom "Nyhetstips" m.fl.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnnoyingIB:

Så "Mer"-menyn är bara en förlängning av just den menyraden! Ja jag ser det nu när jag zoomar ut på datorn, har alltid undrat varför den inte nyttjas mer (sic!) för vissa länkar och har ibland tänkt föreslå saker som kunde läggas in där. Inte lätt att veta om man inte zoomar om, och det gör man ju inte när man väl har fått till storleken på fonterna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mc68000:

Trodde "Följda trådar" var sådana som man lagt ett inlägg i. Har ibland tänkt att man borde slänga in ett inlägg i intressanta diskussioner, men har inte velat spamma. Nu när du skrev "klickar" så fattade jag att det borde finnas en knapp någonstans på sidan. Letade, letade, och heruka - längst där nere till höger fanns den! TACK!

Eftersom det här forumet vad jag förstår är helt egenutvecklat så är det ju också väldigt genomtänkt. Nackdelen är att bilden av hur allt hänger ihop sitter i väggarna på utvecklingsavdelningen.

Jag skulle också vilja se några fler snabblankar, bl.a. BB-kod-samlingen på raden ovanför denna ruta (där man skriver). Jag brukar alltid googla fram BB-koder...

Nu kan jag "följa" några trådar som jag tycker är centrala, såsom "Nyhetstips" m.fl.

Jag använder den knappen mycket när jag vill följa trådar. trodde alla visste om den

BB-koder kan du få här: https://www.sweclockers.com/forum/trad/1539788-faq-formatera-...

Men om du använder Better Sweclockers så får du mycket mer knappar för mycket mer bb-koder.

Dold text

BSC är ett måste för avancerade Swec-medlemmar

Visa signatur

Custom SweC - Optimerar utseendet på Sweclockers. 14 Mars: Nu i version 0.5.2 med nya funktioner!
Installera Custom SweC UserCSS
Glöm inte att Geeks har en egen Discord-server: discord.geeks.se