AOC AGON 34" QD-OLED 175hz Nyskick.

Permalänk
Medlem

AOC AGON 34" QD-OLED 175hz Nyskick.

Jag införskaffade häromveckan en OLED från Inet när den var på rea. Men jag har snabbt insett att ultrawide inte är min grej. Sådeles så slänger jag upp den här på Swec i hopp om att den finner ett hem hos någon som gillar sådana skärmar och vill slippa att betala fullt pris för den.

Skärmen har inga döda pixlar vad jag har kunnat att se. Den har inte heller några andra kosmetiska defekter. Jag beställde den den 9e juni, men fick pga strul hos posten med en borttappad leverans inte hem en skärm förrens den 19e. Och den har sådeles använts i något över en vecka. (Kvitto finns givetvis för beställningen)

Produktsida

Jag beklagar bristen på bättre bilder. Svårt att få till en bild som gör skärmen rättvisa. Men jag garanterar att den är i prima skick.

Kan givetvis skickas om köparen står för frakten. Det är dock ingenting som jag skulle föredra då det är ngt omständigt att ordna med. Men görbart eftersom jag har kartongen kvar.
Alla tillbehör medföljer givetvis också.

Pris är bud. Jag sätter ett startpris och ser vart det landar. Givetvis så förbehåller jag mig de sedvanliga rättigheterna att välja vem jag gör affär med osv.

Finns annars i Kista/Husby för upphämtning.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.

Permalänk
Medlem

Ge det lite tid. Kan själv knappt spela utan ultrawide, annars kan du bara skicka tillbaka skärmen till Inet. Har inte gått 30 dagar än.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D 5.4Ghz +NH-D15 Chromax
MSI RTX 5080 Gaming Trio OC 3390mhz
Asus ROG Strix X870-F Gaming WIFI
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Samsung G9 49”/240hz, NZXT H9 Flow, Corsair RM850X ATX 3.1

Permalänk
Medlem

Håller med ovan kommentar, helt sjukt hur fel det känns med en vanlig skärm nu!
Dock tog det ett litet tag att vänja sig i mitt fall 😊

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Teknik är en drog..
Förövrigt anser jag att Carthago borde ödeläggas.