Permalänk
Medlem

Dell U2312HM

En äldre 1920x1080-skärm med displayport, VGA och DVI-ingångar. Har varit extraskärm ett bra tag, men får nu gå vidare eftersom jag skaffat en ultrawide.

Läs mer om skärmen på https://www.inet.se/produkt/2205978/dell-ultrasharp-23-u2312h...

Skärmen finns i Hjulsbro i Linköping.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Expertgissare

Om du kan tänka dig att skicka skärmen så betalar jag gärna frakten. Hade blivit perfekt i serverummet då jag nyligen skaffat en server med endast Displayport (insåg jag efteråt) och de andra har VGA. Den gamla gamla skärmen jag har idag har bara VGA/DVI

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Om du kan tänka dig att skicka skärmen så betalar jag gärna frakten. Hade blivit perfekt i serverummet då jag nyligen skaffat en server med endast Displayport (insåg jag efteråt) och de andra har VGA. Den gamla gamla skärmen jag har idag har bara VGA/DVI

Avvaktar ett tag till för att se intresse, sen får vi se om jag kan lösa det på något enkelt sätt, annars skänker jag nog bort den till någon lokal second hand-affär. Så inte helt omöjligt, men chansen är inte superhög tyvärr.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Leball:

Avvaktar ett tag till för att se intresse, sen får vi se om jag kan lösa det på något enkelt sätt, annars skänker jag nog bort den till någon lokal second hand-affär. Så inte helt omöjligt, men chansen är inte superhög tyvärr.

Jag förstår helt, en chansning bara

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk

Ställer mig också i kö för eventuell frakt Mvh

Permalänk

Jag kan hämta upp den under morgondagen om den finns kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Le Chef 77:

Jag kan hämta upp den under morgondagen om den finns kvar?

Den försvann idag tyvärr, har inte hunnit ta bort den!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad