Logitech Cordless Desktop MX + mouse MX700 Vad tycker ni om denna??

Permalänk
Medlem

Logitech Cordless Desktop MX + mouse MX700 Vad tycker ni om denna??

har funderat på att gå ifrån mitt nuvarande tangentbord för att skaffa något nytt. Detta verkar som det bästa och snabbaste. Mycket vilktigt för mig att det ska flyta bra i spel både när man spelar spel med musen och tangentbordet. http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=LOGCDMX

Jag vill gärna att ni som har denna kombination berättar hur nöjda ni är med den.

Permalänk
Medlem

jag är mycket nöjd med denna kombination, glömmer dock ofta bort att ladda batterierna i musen bara...

jag spelar ganska mycket bf1942 och det är inga problem

om man jämför med ex microsoft intellimouse 2 (sladd) så är mx700 slö i hastigheten

därför använder jag 2 möss ibland

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av UndCon
jag är mycket nöjd med denna kombination, glömmer dock ofta bort att ladda batterierna i musen bara...

jag spelar ganska mycket bf1942 och det är inga problem

om man jämför med ex microsoft intellimouse 2 (sladd) så är mx700 slö i hastigheten

därför använder jag 2 möss ibland

Jag som då ganska ofta spelar bilspel (ja med tangentbordet gud förbjude ;o) ) kommer jag att vara nöjd med denna kombination? Jag spelar en del spel som CS, F1 Challange 99-02 och Soldier of Fortune 2

Idag har jag en IntelliMouse Optical och ett MS Natural Keyboard.

Permalänk
Medlem

Jag har haft paketet i strax över ett år, och jag tycker att det fungerar helt klanderfritt. Speciellt tangentbordet, otroligt skönt, samt med en ingivande kvalitetskännsla.

Musen fungerar väldigt bra också, men eftersom jag inte spelar så mycket spel, kan jag inte säga hur den beteer sig där.

Visa signatur