Starta listen server i Cs 1.6

Permalänk
Medlem

Starta listen server i Cs 1.6

Har sökt, men hittar ingenting om detta.

När jag ska starta server så får jag inte välja om det ska vara listen, dedicated eller LAN vad jag kan se. Har letat en hel del. Vad har jag missat?

Visa signatur

Luxman L-430 | Dynaudio Audience 42 | Nuforce Udac

Permalänk
Medlem

bara klicka på new game ine i spelet... så får du en LAN server. och när du är ine och kan spela så tar du fram consolen och skriver " sv_lan 0" så funkar det bra. då blir det internet server.

Visa signatur

----------------------------------------------------
http://www.google.se - The holy Graal of knowledge.
-----------------------------------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skurt
bara klicka på new game ine i spelet... så får du en LAN server. och när du är ine och kan spela så tar du fram consolen och skriver " sv_lan 0" så funkar det bra. då blir det internet server.

Ok, finns alltså inget smidigare sätt?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nej

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av velox
Ok, finns alltså inget smidigare sätt?

Tycker du inte det är smidigt nog =P

Permalänk
Avstängd

T-Röd - Jag är en tönt som spelar counter-strike

Visa signatur

Abit NF7-S 2.0 |AMD Athlon 2500+ | TwinMos PC3200 2x256mb Dual Channel | Maxtor 120gb + IBM 20 gb sys.disk | GeForce 2 MX 32 mb <-- haha

[color="green"]MSN: Per_87@hotmail.com[/color]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grappo
T-Röd - Jag är en tönt som spelar counter-strike

Finns det någon sämre låt

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

skapa ifrån "Dedicated Server" Skriv port 27016 och på internet. Vips LISTEN LAN

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

"Inget smidigare sätt?" wtf...hur jävla långt har latheten gått? velox: Om du vill så kan jag komma hem och trycka på space när du behöver hoppa i spelet. Lixom orka trycka på flera tangenter.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Hej och hå vad folk ha mycket åsikter. Min tanke var att försäkra mig om att det inte fanns ett annat sätt att starta listen server. Att starta en LAN-server och sedan göra om den till listen känns inte som det skulle vara helt rätt, utan mer som en nödlösning. Men om det nu är så så tackar jag för svar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är ju samma sak ju. Du kan ha dedikerade servrar både på lan och internet. Samma med listenserver.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2000+
Finns det någon sämre låt

finns det någon bättre låt ?

Visa signatur

08:14 <haffe_> Jag kan inte göra kullerbytor, eller stå på händer. Dock kan jag få upp hälen i pannan. Jag undrar hur det har gått till.
08:15 <OSkar000> testa att slicka på utsidan av armbågen.. det är svårt