Ursprungligen inskrivet av Antonovskij
Jag har anmält mig som kund hos BBB. Detta gjorde jag för kanske 2 månader sen, när jag fick veta att de började bygga ut sina dsl-tjänster till min telestation. Jag valde att låta dem sköta uppsägningen av mitt föregående abonemang, för det verkade ju bekvämt. Men, nu såhär, 2 månader efteråt, så tyckte jag det tog en väldig tid, så jag ringde till min gamla internetleverantör. Där sa de att de inte hade sett röken av någon fullmakt, men erbjöd sig att skicka ut ett papper till mig om manuell uppsägning. Min förra internetleverantör har dessutom 3 månaders uppsägningstid, så jag har alltså väntat 2 månader utan att någonting har hänt, och får nu vänta 3 månader till, efter att ha tagit saken i egna händer.
Jag vill därför avråda er från att utnyttja denna "service" som BBB tillhandahåller. Men visst, jag var kanske en av de få som det inte fungerade för, vad vet jag.