Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

1 månad leveranstid från datorbutiken trots utlovade 1-2 veckor

Permalänk
Avstängd

Självklart är det posten som skickar ut en avi. Inte är det DatorButiken.

Tycker det här bara är ren och skär smutskastning utav ett företag när det igentligen är posten som har gjort fel.

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

Tycker att Datorbutiken har kort leveranstid i jämförese med andra butiker. Har alltid fått mina grejjer inom en veckas tid vad jag änn beställt. Däremot Pc Action e sega har tagit alltifrån 3 veckor till 6 månader att få hem det man beställt även om det bara handlat om ett lysrör eller två.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gabor29
håller också med , ringa eller åka till företaget fråga , ta lite semster på vägen hehe
Datorbutiken verka ha ökt sin för säljning , Anställ flera människor .Utbildnings hinns nog inte med , om man ska ha snabb enklet lätt för personalen att anpass sig , ett system som ett företag har som bord härma komplätt .

skulle underlättare även för datorbutiken att läga visa kostander med kreditkort , tjenar in desa pengar igen , klara man av flera kunder snabbare säkrare .
om de kund råd fråga hoss komplätt för uteckla sina brister .
då skulle de nog kunna lösa en del problem . kanske desa företag två olika system hantera order , reklamtions ärnden ,

Låt företag få gör besöka malan varandra för öka sörvisen , utbytt av tjänster av tjänster

Jag tror faktiskt att du inte har en aning om vad du pratar om.

Visa signatur

Gammal är gubbe