Permalänk
Medlem

Betalning = WoW

Hej! Jag undra, om nu jag väljer att betla varje månad, kommer

Det en bekräftelse på betalningen efter varje månad då? Eller

Drar de bara pengar direkt från Credit-kortet?

World of warcraft:

P.S. skulle ju resa bort i sommar, Så det skulle ju inte vara så smidigt om den drog pengar när jag inte spelar...

Permalänk

Kommer ingen bekräftelse för mig iaf.

Permalänk
Medlem

du kan ta bort din "Current Subscription method" eller vad det står om du går in på www.wow-europe.com och loggar in och väljer account management.
dom håller karaktärerna i minst 6 månader om du vill börja spela igen.

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Avstängd

kan man "stoppa" spel tiden? har skrev siffror från 60 dagar kort,så jag måste spela i tre månader eller kan jag pausa tiden?

Permalänk
Medlem

Du måste betala manuellt. dom drar ingenting.

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
kan man "stoppa" spel tiden? har skrev siffror från 60 dagar kort,så jag måste spela i tre månader eller kan jag pausa tiden?

Du kan inte pausa.
Därför är det bättre att bara köpa 1 månaders-kort, eller bara betala 1 månad, för man vet aldrig om nått dyker upp eller händer och då är det surt om man förlorar flera spelmånader.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vansinne

Var dock inte helt säker på det. Hur som helst så gör du bäst i att ha tillräckligt med pengar på kortet ifall de får för sig att dra automatiskt.

Hur dom gör varierar ganska mycket mellan olika spel, men bättre att vara på den säkra sidan. övertraserar du kortet så blir det helt plötsligt väldigt dyr månadskostnad

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vansinne

Det gör de visst, när din speltid är slut så har du 7 dagar på dig att gå in och ta "cancel subscription" annars drar de nästa månads avgift från ditt konto.
Man kan även ställa in tre eller sex månaders speltid till en mycket snål rabatt.
Det är alltså ett slags prenumerering på WoW. (Subscription, eng. för prenumerering)

Permalänk
Medlem

pricis som midvinter säger så drar dom automatiskt från kortet.
jag skrev in mitt visa dagen det släpptes sedan dess har jag bara gått in på account management en gång för att kolla läget och historiken.

Varje månad runt den 14-20 drar dom runt 120 kronor från mitt konto iallfall.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf