» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.
[World of Warcraft] Pimpa WOW (allmän tråd om interface-mods)
Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.
Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic
dont you wish your boyfriend was a gangster like me
"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf
» Bytt namn ifrån "cyme"
"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf
» Bytt namn ifrån "cyme"
: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :
Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield
: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :
Dry follows Wet as Death follows Me
System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.
Dry follows Wet as Death follows Me
dont you wish your boyfriend was a gangster like me