MadShrimps testar Athlon64-kylare

Permalänk
Melding Plague

MadShrimps testar Athlon64-kylare

<font style="font-size: 10pt"><b>MadShrimps testar Athlon64-kylare</b></font> <small class="small">måndag 5 september av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Bjorn</a></small><br>
Den belgiska sajten <a href="http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=359" target="_blank">MadShrimps</a> har skrivit en jämförelse om fem stycken Athlon64-kylare. Testet jämför den boxade kylaren mot Coolermaster Hyper 6 , Speeze CopperReef, Scythe Katana och VapoChill Micro. Dessvärre testas kylaren på en Sempron 2600 men för att kompensera för det är processorn överklockad till 2,0 GHz som ska ge en värmeutveckling på runt 100 watt.
<br />
<br /><i>The summer is coming to an end soon, yet the weather remains hot in Belgium lately. At the time of this writing it's ~30 °C in my room. I'm glad I tested the coolers a couple of days earlier. Once again your CPU is suffering from the heat. Perhaps a new cooler? We have a collection of 4 latest A64 Coolers, presenting to you "The A64 Cooler Roundup Summer 2005".</i>
<br />
<br />Läs testet på <a href="http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=359" target="_blank">MadShrimps</a>.

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ja vad säger man :/
Inget överraskande.
Jag saknade Zalman.
Själv klarar jag mig med min gamla vattenkylning som är över 4 år nu.
DangerDen och Eheim är mycke bra grejer.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Skräptest!
Thermaltake Big Typhoon. Thermalright XP90 o XP120. Zalmans 7000 o 7700 saknas verkligen i detta test!
Börjar bli less på dessa fantastiska test av kylare som inte har med de bästa som en jämförelse... (inte nu för att Zalman kvala in bland de allra bästa men många har just deras kylare.)

Visa signatur

Lian-Li Tu150 (fläktmoddad) w Corsair SF750 Platinum SFX / Asus Strix B550-i Itx / Ryzen 5600x @ 4.92.. Scythe Fuma 2 / Crucial Ballistix 2x16 3600@4000 / WD Black SN850 NVME + Kingston A2000 NVME / MSI Radeon RX 6800 referens / 2x120mm Noctua NF-A12x15 golv. 2x120mm Noctua NF A12x25 In och Utblås. Fläktmod tak 1x140mm Noctua NF A14 utlblås via kammare baktill. Samsung 34" c34j791 3440x1440.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att ljudnivån på den boxade kylaren verkar lite låg i jämförelse med andra kylare med betydligt långsammare fläktar...?