svåraste klassen i wow?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobo_dfb
humm, humans skill är perception....kopierade den från wow-europe=)

- Perception - active
Activate to increase stealth detection radius by 10 yards - lasts 20 sec - 3 min cooldown

akta imba mot rouges=)

så om du är en human lock..på med en dot på en gång, fear alt. death coil, ladda soulfire, en till fear immolate conflagrate - död=)
Funkar oftast..

ha perception på autocast humans^^

Inte så jävla smart va, en UD rogue kan breaka fear/seduce 2ggr om han har varit rank 2 någon gång.
Sen har dock inte alla conflagrate eller hur?..man lägger oftast inte 31 i destruction när man blir level 40 ...
För jag syfta mest på låglevlade..Själv kör han SL så han har inte problem med 2 rogues ens om han kör rätt.

EDIT: Perception är dock inte så imba som alla tror..funkar skevt

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asnan

Edit: Har en film på en warlock som crittar 11 000.

Får med nöje lägga upp den så fler kan få njuta, eller skicka länk.

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sk8spike
Inte så jävla smart va, en UD rogue kan breaka fear/seduce 2ggr om han har varit rank 2 någon gång.
Sen har dock inte alla conflagrate eller hur?..man lägger oftast inte 31 i destruction när man blir level 40 ...
För jag syfta mest på låglevlade..Själv kör han SL så han har inte problem med 2 rogues ens om han kör rätt.

EDIT: Perception är dock inte så imba som alla tror..funkar skevt

Har inte testat human, lirade själv Ud warlock på min wow-tid.. Men har dock hört att Perception är imba av polare...de har dock inte haft så sora problem med ud rouges sen death coil buffades, som du säkert vet kan man inte bryta fear efekten av dc..

Men helt sant i va du säger om låglvl...inte många som specar det försen man dingar 60..

Visa signatur

MEn_LOL

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobo_dfb
Har inte testat human, lirade själv Ud warlock på min wow-tid.. Men har dock hört att Perception är imba av polare...de har dock inte haft så sora problem med ud rouges sen death coil buffades, som du säkert vet kan man inte bryta fear efekten av dc..

Men helt sant i va du säger om låglvl...inte många som specar det försen man dingar 60..

Jojo, men DC är en 3 sek terror effekt..efter de 3 sek så
Men visst har jag mött rogues som är skit helt enkelt, men en som faktiskt kan sin klass kan vara problem.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snoddas87
Får med nöje lägga upp den så fler kan få njuta, eller skicka länk.

Här:
http://rapidshare.de/files/12945111/Broodlord_PvP.wmv.html

Free >> vänta tills den laddat klart >> skriv i dom där sifforna >> o.s.v.

Kan posta mera ikväll i WoW tråden Har mera smaskiga filmer och bilder...

Permalänk
Medlem

Beror lite på hur man definierar "svåraste" klassen. De klasser som jag anser ha störst skillnad mellan en dålig och bra spelare i teamplay är warrior och warlock (med reservation för att jag inte spelat warlock sen i julas).

I ett 5-mannaparty, tex. BRD, så märks det enorm skillnad för hela partyt om Warriorn verkligen jobbar på att hålla aggro från alla mobsen, eller bara lollar runt och slår lite.

En Warlock klarar sig helt ok även om man inte spelar klassen särskilt bra, men för att utnyttja klassen optimalt så krävs att man håller reda på väldigt mycket och anpassar sig efter situationen.

Permalänk
Hedersmedlem

Återgå till att diskutera den svåraste klassen tack. Annan diskussion kan föras på annat ställe.

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av varget
flash heal, flash heal, flash heal, flash heal (fortsätt tills bossen tröttnat)
just ja heal dig själv ibland

Om man gör så kommer man inte långt... 40 pers ska överleva, ibland får alla klasser heals, ibland får alla utom tankarna använda First Aid (t ex mot Broodlord), så man kan inte somna helt som en mage/rogue kan göra i MC

Och om healers mana tar slut kommer man wipea, så man måste tänka till lite och hitta stunder man kan "regen'a" mana

Och om det är enformigt att använda Flash heal 90% av gångerna, är det bättre med backstab, backstab, backstab, backstab, bactstab, Slice and Dice, backstab eller Frostbolt, Frostbolt, Frotsbolt utan att ens byta target?

Vilken klass du än spelar kommer det bli enformigt i raider, men det behöver inte bli tråkigt. Det är ruggigt kul att döda en ny, svår boss.

Enligt mig är warriors (som tankar....) och healers svårast att spela, för så mycket hänger på dem

Visa signatur

Vinnare av Swec's pepparkakshustävling julen 2004, julen 2005 samt julen 2006

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arky
Cloth speccad warrior.

Håller med, den måste vara den svåraste att spela.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90