Tipsa: Vad kan GTEK förbättra

Permalänk

Tipsa: Vad kan GTEK förbättra

Hej på er!

Jag vill gärna med hjälp av denna tråden ha åsikter och synpunkter från er som har erfarenhet av GTEK.

Både RIS och ROS är givetvis välkommet.

Exempel på frågor jag söker svar till är:

Vad kan GTEK göra bättre?
Hur fungerar kundsupport/bemötande?
Är du nöjd med GTEK:s produktsortiment?
Fungerar dina leveranser till belåtenhet?
Vad tycker du om GTEK:s webbshop?
m.m

Förslag om produkter som du tycker skulle passa i vårt sortiment mottages givetvis tacksamt

Om det är något jag kan stå till tjänst med så skicka gärna ett PM till mig, Marcus_GTEK, eller via epost marcus@gtek.se.
Jag försöker besöka forumet minst en gång om dagen

Med vänliga hälsningar
Marcus Tillberg, GTEK Distribution AB

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem

Jag vet inte hur ni är nu, men när jag och en kompis tillsammans beställde några lysrör från er hade ni aldrig sakerna inne i lager. Våran beställning låg hos er i 6 månader innan vi tog bort ordern och beställde från nåt annat ställe o fick sakerna dagen efter... Men detta var för några år sedan.

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk

tycker sidan och erat mötande är bra för att vara via webben .. dock så kanske det kan stå lite mer information om varor

köpte en slot fläkt av er för några månader sedan och då stod det varken hur den kopplades eller hur stor den var..
blev besviken på hur liten den var .. men den var bra överlag annars..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Uppdatera ert radiator sortiment med Thermochill PA120.3 (eller, tja; hela den nya Thermochill-serien!) - då kommer ni nog göra många personer glada som vill använda Top of the Line grejer till sin vattenkylning

Visst, man kan ju beställa ifrån utländska företag, men det känns alltid tryggt att handla ifrån sitt eget land.

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk
Hedersmedlem

Fri frakt vid köp över 500kr eller liknande skulle vara väldigt uppskattat. Som läget är nu så köper man helst från andra butiker som har fri frakt då slutpriset blir lägre, trots att produkten är billigare på gtek. Nu har jag förvisso inget direkt exempel på någon produkt som ligger så till i prisnivå, utan det var bara en generell åsikt, men jag antar att budskapet går fram.

De gånger jag har beställt produkter från gtek så har jag iallafall blivit nöjd, så där finns det inget att klaga på.

Permalänk
Medlem

Tycker att ni ska ta in det nya CoolerMaster Centurion m-ATX/Microtower 380W , Skulle köpa den direkt då, Säkert Många mer m-ATX ägar som skulle de också ;)'

Väldigt nöjd med eran kundtjänst, Och siten är väldigt lättmanövrerad

Visa signatur

D630 laptop med heldött batteri

Permalänk
Geeks
SweClockers

Jag önskar att ni börjar sälja datorkomponenter såsom CPU, moderkort, grafikkort etc. De allra flesta artiklarna ni säljer köper man i "förbifarten" när man ändå är igång att uppgradera något större. Detta för att spara in på frakten. Ex. köper CPU och passar på att köpa några fläktar samtidigt. Eller ett nytt moderkort tillsammans med nätagg. Ni behöver inte ha något jättesortiment, de populäraste prylarna räcker.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Tack för inläggen.

Angående leveranser så fungerar det förhoppningsvis mycket bättre idag, jag har förstått att för ett par år sedan så var detta riktigt dåligt, detta berodde bl.a. på att vi inte skötte vår lagerhållning själva.
Idag sköter vi allting själva och försöker göra allt i vår makt för att våra kunder skall vara nöjda.

Jag skall se över möjligheten att ta in Thermochills radiatorer och de andra tipsen

/Marcus

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem

Eftersom ni är inriktade på att sälja modningsartiklar, tycker jag att ni borde ta in denna produkt: http://www.acryan.com/_acrylpanel/index.shtml
Till rätt pris tror jag att detta kommer sälja som smör.

Edit: Ojj, va många nya produkter ni fick in nyss. Bland dem fanns det AC-ryan produkter men inga akrylpaneler

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aKuBaBu
Eftersom ni är inriktade på att sälja modningsartiklar, tycker jag att ni borde ta in denna produkt: http://www.acryan.com/_acrylpanel/index.shtml
Till rätt pris tror jag att detta kommer sälja som smör.

Edit: Ojj, va många nya produkter ni fick in nyss. Bland dem fanns det AC-ryan produkter men inga akrylpaneler

Fler produkter från AC Ryan är på väg.
AcrylPanel är på ingång, Mirror2 är intressant

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem

Skickat mail ang dem.. det var flera veckor, och jag har inte enns fått något svar.. dåligt!

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

Se över erat sortiment av kylningslösningar för Xeon... Det är pinsamt dåligt. Jag föreslår att ni letar reda på de tre absolut bäst presterande kylflänsar ni kan få tag i, och tar in den ni kan göra bäst pris på. Sen får det klart uppdateras löpande.

B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja se en rejäl uppdatering i ert sortiment bland fläktar, det är inte många butiker jag har förtroende för som säljer t.ex. ADDA och Nexus i dom storlekar jag är ute efter. Ljuddämpning till dessa fläktar som minskar vibration är också uppskattat.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja ha mer info om pridukterna. Tex många fläktar saknar tex ljudnivå/cfm och dylikt.

Permalänk
Medlem

Fler betalsätt vore inte heller fel. Vore riktigt skönt att slippa postförskott hela tiden.

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeTC
Fler betalsätt vore inte heller fel. Vore riktigt skönt att slippa postförskott hela tiden.

Precis min tanke, man drar sig för att beställa billiga småprylar, som fläktar, när frakten+postförskott drar iväg. Men utan postförskott blir det iaf en femtiolapp billigare.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk

Hej på er.

Stort tack för all feed-back.

Vi kommer inom en snar framtid uppdatera vår webshop (både funktionsmässigt och designen), detta innebär också att vi kommer att erbjuda kortbetalning.

Jag antecknar alla åsikter och tips ni skriver och kommer att se över detta snarast.

Mvh Marcus

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem

När kommer de lovade AC Ryan prylarna?

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeTC
När kommer de lovade AC Ryan prylarna?

Hej JockeTC,

Det kommer dröja åtminstone 3-4 veckor till innan vi har dessa i lager.

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem

Jaha.. ännu en utlandsbeställning då alltså >_>

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk

tjohejsan

en sak jag tycker ni saknar är hur man kopplar in diverse produkter

kollade på era 3 alternativ till laptopkylning och de står inte på 2 st hur de ansluts med 230adapter eller via usb.. har sett många fall på sånt inklusive på en slotfläkt ja köpte av er som funkar finfint.. gissade att de vara 4pins (molex) o de var de.. dock så bör ni skriva molex (4 pins) då det finns fläktar som kör med 4 sladdar och som ansluts via modekortet..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

jag bestälde grejjor från er den 10:de men ni har fortfarande inte skickat dom

Permalänk

När får ni in Aerocool ExtremEngine 3T?

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

thunderinternet:
Tack för tipset, uppdaterar vår webb med mer info på våra laptop-kylare.
Vi är i regel ganska bra på att specificera våra produkters egenskaper, men givetvis skall vi bli ännu bättre. Under dagen skall laptop-kylarna ha mer info.

loi:
Skicka mig ett PM med ditt namn och ordernummer så kan jag kika på det och se vad som hänt.

Soya_505:
Vi får in ExtremeEngine 3T på mån/tis nästa vecka.
De finns uppe på webben att förhandsboka nu.

Svart:
http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=2362

Silver:
http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=2360

Visa signatur

fraktfritt från indomo.se vid beställning över 500kr, använd rabattkod "sweclockers_500"

Permalänk
Medlem

Jag måste fråga, varför har ni tagit bort alla referenser till hurvida en kylare passar till socket 423? (alla kylare som användersig av hålen i moderkortet för 423 passar på prestonia spec xeon moderkort, ni kan ju välja vilket ni vill skriva ut i beskrivningen.)
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk

Jag har inte läst alla, men ni måste fixa VISA-kortsbetalning! Det bara måste ni fixa. Jag känner mig lite lurad på postförskottsavgiften jag var tvungen att betala.

MrRunaway

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Medlem

Ni borde skriva ut vikten på era chassin. Och Nätaggregaten borde ni skriva ut Efficiency(eng?).
Skulle ni kunna få in mera Enermax produkter och fixa ett utlämningsställe?

Visa signatur

Burk 1: MSI Neo4 Platinum, AMD64 "Winchester" 3200+ , Corsair 2048mb, 7800GT.
Burk 2: AMD64 "Venice" 3200+ @ 2500mhz, AsRock SATA2, Corsair 2048mb, XFX 6800GT NV5 Silencer.

Permalänk
Avstängd

.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem

Zavee: Frakten går aldrig över 69kr+postförskott, och snart kommer deras kortbetalning, och därmed sänks frakten till 69 om man betalar med kort

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Discokungen

Ni får gärna lägga in Lian Lis nya ljuddämpade chassi som är väldigt likt Lian Li PC-G70. Helst om det kostar mindre än 3000kr.

Tacksam för svar

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld