Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Redan testat, får föklaringen att "deras loggar inte visar att jag haft prylarna" vilket imo är rent BS då de måste ha loggar på exakt vilka föremål som spawnat i kistan och vem som öppnade den, även om de inte har loggar på att grejjerna fanns i mitt inventory. Speciellt då det skulle vara jävligt mysko om loggarna inte sparades direkt, även om nu inte char-settings gör det.

Jag tror faktiskt aldrig jag vart med om service som är så kass som den i WoW... kommer ihåg när polarns bror vart av med hela sitt lvl60 tier2-set när han dog... allting han hade på sig bara försvann och kom inte tillbaka. Tog 3 månader innan han fick tillbaka någonting, och då bara vapen, cloak, handska och skor efter att nästan 20 pers från guildet mailat in olika prints på att han haft prylarna...

Jag har snackar med supportfolk från FFXI, EVE, CoH/CoV, PE, GW, EQ/EQ2 och ingen av dem har någonsin visat på samma arroganta självgoda nonsens som man får som svar från Blizzard... det är skamligt imo. Det här är precis varför jag slutade lira, och precis varför jag kommer sluta igen om man inte får nått vettigt svar från dem.

Jag ville mest veta om någon annan också råkat ut för sån här BS i samband med patchen.

En kompis till mig blev hackad och alla hans saker blev disenchantade och sålda. Det dröjde 2 veckor innan han fick tillbaka sitt konto, sen 1 månad till fdör att han skulle få tillbaka grejerna. Sen fick han pröjsa 800g för att få sina saker igen :/

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Bara jag som har problemet att spelet krashar efter runt 30 minuter inne i AV? händer helatiden, brutalt mycket sämre FPS nu med, har samma inställningar som pre-patch.