Permalänk
Medlem

Får "tracker is not respodning" vid 84%

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk

Själv har jag laddat ner patchen och installerat den, ska bara vänta tills serverna kommer upp.

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk

typiskt blizzard med alla deras idiotiska felmeddelanden och skit..

Visa signatur

~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbe

Precis samma här, sammt att jag har 2 kompisar på msn som har samma problem med

Permalänk
Citat:

Ditto fast jag kom till 85%.

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Någon här måste ju ha fått hem hela nu, släng upp en mirrror pls

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zalmanusa
Ditto fast jag kom till 85%.

<- 95%...

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

precis upp med den nu tack!

Visa signatur

~

Permalänk
Medlem

84% här... någon som är förvånad över blizzard inkompetens än en gång?!

Permalänk

http://files.filefront.com/wow+patch+11025302+++11105428zip/;...

Kan funka, inte bekräftat dock. Vad klagar ni för förresten, servarna är ändå inte uppe än. Vad ska ni med en patch till om ni inte kan spela?

Permalänk
Medlem

Har patchen nere helt och hållet. Men varenda jävla realm är offline

Edit: Nu kommer jag inte ens så långt, nu får jag bara DC from server när jag försöker logga in. Jäla Blizzard.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Midvinter

Kan funka, inte bekräftat dock. Vad klagar ni för förresten, servarna är ändå inte uppe än. Vad ska ni med en patch till om ni inte kan spela?

Antagligen därför folk vill klaga på Blizzard utan att tänka på varför det kan bli som det blir.

Permalänk
Medlem

någon som vet hur man ändrar så man får US version och kan patcha med US patchen?

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Midvinter

Alla som inte har fått hem patchen får väl klaga om dom vill eftersom dom inte "vet" att alla servarna är nere än. Tex jag visste inte det föränns nu när jag läste det.

+ att det kan väl vara kul att patcha klart spelet innan alla servarna kommer upp igen =/

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil Peter
Antagligen därför folk vill klaga på Blizzard utan att tänka på varför det kan bli som det blir.

fundera lite på det, det är ett företag som nu har haft driften för detta spelet uppe i över 1,5 år, och fortfarande får de problem VARJE gång som de skall patcha.
Du tycker inte att det är lite dåligt månne?

Permalänk
Medlem
Citat:

Alla som inte har fått hem patchen får väl klaga om dom vill eftersom dom inte "vet" att alla servarna är nere än. Tex jag visste inte det föränns nu när jag läste det.

+ att det kan väl vara kul att patcha klart spelet innan alla servarna kommer upp igen =/

Det står att det är förlängt underhåll av servarna på inloggningssidan så det torde vara svårt att missa.

Permalänk
Medlem

Tankat klart den nu.. men servrana e nere >.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Det står att det är förlängt underhåll av servarna på inloggningssidan så det torde vara svårt att missa.

jo fram till 12 typ. Jag vill bara få spelet patchat så är jag nöjd för stunden. att jag inte kommer att få logga in är nästa bekymmer.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan någon lägga upp en mirror? vore skit schysst

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem
Citat:

jo fram till 12 typ. Jag vill bara få spelet patchat så är jag nöjd för stunden. att jag inte kommer att få logga in är nästa bekymmer.

Nej, det står att det är förlängt och att det inte finns någon ETA än.

Permalänk
Medlem

Filen som man laddar ner från inloggningsdialogen är hela 737kb stor. Tog mig 40 minuter att ladda ner. Grattis Blizzard.

Sen när man startar den (torrent-klienten) så är trackern nere. Uber!

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers
Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem

Ingen av dom fungerar för mig >.<

Visa signatur

Intelpentium 4 2.8 Ghz | 512 DDR Ram | 280 Gig HD(1 st 200Gig Seagate, 1 st 80 Gig Maxtor) | Geforce FX 5200 128 Mb | <-> ;D

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej, det står att det är förlängt och att det inte finns någon ETA än.

Nu står det det, innan stod det fram tills 12.

Permalänk
Medlem

Stannat på 84% här med, men jag bara låter den stå på så fixar det väl sig var det lider.

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem

Blää.. fattar inte hur de inte kan hinna klart på 12 timmar. De borde ju fan ha fått upp vanan vid det här laget, inte första patchen direkt.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | RTX 4070S | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

Är "diepatch" från länken ovanför den europeiska patchen ?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av watteee
Är "diepatch" från länken ovanför den europeiska patchen ?

som han ovan dig skrev så funkar inte diepatchen..

Visa signatur

~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schluug
Blää.. fattar inte hur de inte kan hinna klart på 12 timmar. De borde ju fan ha fått upp vanan vid det här laget, inte första patchen direkt.

Hade du löst det bättre själv?

Aldrig tänkt på hur enormt många som försöker ladda hem patchen exakt samtidigt?

Har du någon aning om hur mycket bandbredd som behövs för att skicka ut 445MB till så otroligt mycket folk samtidigt?

Sluta klaga och vänta så kommer du nog få hem patchen du också.

Permalänk
Medlem

Det problemet förstår jag, men att spelservrarna inte är uppe fattar jag inte..

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | RTX 4070S | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -