Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

wow 1.11 EU patch

Någon som sett till filen nånstans för nedladdning ?

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem

Du, patchen kommer i morgon vid 12 snåret så den finns inte ute än.

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk

det brukar ananrs gå att ladda ner patcherna på nätterna (patch natten) hade hoppats på att den ligger på nånsida så man kan tanka nu

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk

Finns det nånstans man kan se vad som är nytt osv?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shino_san
Finns det nånstans man kan se vad som är nytt osv?

wow-europe.com patchnotes kanske?

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem

http://whataboutpp.com/ finns en del mirrors för patchen för nedladdning.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

nån som är EU patchen?

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Avstängd

ingen som har hittat den ännu, eller har en snabb lina och orkar lägga upp en mirror ?

Visa signatur

• • Gigabyte GA-Z97X SOC Force • Intel i7 4790K Haswell @ 5.0GHz • EK Supremacy Cpu Block • Alphacool NexXxoS Monsta 480mm *2 / EK Vardar 1450rpm *16 • EVGA GeForce GTX Titan X @ 1550mhz • G.Skill Trident X 16GB 2900MHz • Samsung SSD 850 Pro 1Tb *3 i Raid 0 • Corsair AX 1200W 80+ Gold PSU • Asus 27" SWIFT PG278Q 144Hz G-Sync • Phanteks Enthoo Primo Black • Windows 10 x64 Pro • Bahnhof 1000/1000mbit • •

Permalänk
Medlem

Har den släppts ännu?

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

Nej, den dyker inte upp som dl när man försöker logga in än.

En del har väl redan fått delar via Blizzard Downloader, fast den skiten har jag stängt av och blockat i brandväggen.

Permalänk
Medlem

Jag fick laddat hem filen för länge sedan med Blizzard Updater, och varenda gång jag startat WoW på sistone så står det "checking wow-patch" när spelet är igång (tills det är klart och det försvinner)

Permalänk
Medlem

Jag vill dock inte ha något program som laddar ner i bakgrunden, så jag får stå ut med att fixa patchen på release-day. Brukar dock inte vara något problem då Blizzards egna downloader med bittorrent protokoll fungerat bra de senaste patcharna (snabb download). Tidigare så sög den dock då den ladda enormt långsamt.

Permalänk
Inaktiv

Som sagt, den preloadar. Gjorde det för mig i går kväll i alla fall

Permalänk
Medlem

Jag tror nog inte servrarna kommer vara uppe vid 12. De verkar ha problem. (ovanligt)

Permalänk
Medlem

Hur ser du att de verkar ha lite problem?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza

det är blizzard?:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza

Deras webserver funkar inte, inloggningsserver funkar inte, patchen går inte att ladda ner.

Fast de kanske bara väntar tills 12 och slår på allt igen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Jag fick laddat hem filen för länge sedan med Blizzard Updater, och varenda gång jag startat WoW på sistone så står det "checking wow-patch" när spelet är igång (tills det är klart och det försvinner)

Jag känner igen det där, ser ut som om den kontrollerar mot någon checksum. Jag antog att det var för att förhindra att folk från att modifiera filer som man inte borde modifiera.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Deras webserver funkar inte, inloggningsserver funkar inte, patchen går inte att ladda ner.

Fast de kanske bara väntar tills 12 och slår på allt igen.

Mjo sant mm hoppas de har ju inte kunnat spela sen 3 inatt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag körde inget på testservrarna så jag är bara lite ivrigt att få testa nya patchen. Har även laddat ner några mods också som uppdaterats för patchen. Curse/ui har funkat bra hittills, de brukar alltid vara ner när det är ny patch.

Permalänk
Medlem

Tankar ner patch nu, äntligen.

Visa signatur

Permalänk

Kom till 68% av nerladdningen via inloggningen, sen fick jag "Unable to connect"

Visa signatur

Amd athlon xp 2700+, 1,0gb ddr ram, 130 gb hdd, Ati Radeon 9800 PRO 256mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashnets
Kom till 68% av nerladdningen via inloggningen, sen fick jag "Unable to connect"

Samma här fast på 30%

EDIT: Nu tankar den igen, weha

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk

kan ngn ladda upp patchen på ngn FTP ??,blir disconnectad innan jag hinner ladda ner den där patchen vid inloggningen

150mb patch?,var ett tag sedan man såg en sådan..

Visa signatur

~

Permalänk

Stämmer det att man skall kunna flytta gubbarna till andra servrar nu?
Har oxå hört att det kommer ett nytt talens-träd för rogue?

EDIT

har inte en aning hur jag ska installera patchen.
3st MPQ filer endast?

Visa signatur

Amd athlon xp 2700+, 1,0gb ddr ram, 130 gb hdd, Ati Radeon 9800 PRO 256mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Stämmer det att man skall kunna flytta gubbarna till andra servrar nu?
Har oxå hört att det kommer ett nytt talens-träd för rogue?

Nej och nej

1. Senare i sommar (läs tråden, har redan svarat på det)
2. Nej, i patch 1.12 (nästa patch alltså) I denna är det mages och shamaner

EDIT: Jag laddade hem filen någon länkade till, men den är ju för US versionen... Och programmet kunde inte patcha pga det?

Permalänk
Citat:

Tankar patchen på internet nu ist. här e länk för dom som vill ha:
ftp://mirror.sparkz.no/wow-patch/enUS/WoW-Patch-1.10.2.5302-t...
150mb ligger den på, ner zippad.

Det står /enUS/ i den länken du skrev där, låter inte passande för oss i Europa nån som har hittat en "enGB" länk ännu ?

Visa signatur

In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem

Normalt så är det ju bara exe-filen för download applicationen som man får i spelinterfacet. Den ska gå blixtsnabbt att ladda ner, och sen startar den en separata programmet som kör torrenten.

Skulle gissa på att de är väldigt överbelastade och har downloadhastighet i enskilda bytes/sek just nu.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Får felmeddelande att trackern inte svarar när jag tatt hem downloadern som länkas här ovanför. Misstänker att de är fullt tryck på servrarna just nu. Hoppas bara man hinner dra patchen innan man ska o jobba vid 15

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁