Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Orginalfläkten till AMD pajja direkt

Permalänk

Orginalfläkten till AMD pajja direkt

Skulle sätta ihop mitt K9N Platinum med Orginalfläkten som kom till min Amd X2 3800+ och det ser jäkligt tajjt ut, vi testar o testar men den är flera mm ifrån. Tillslut tar vi i allt vi har och skiten brakar, som tur var kunde vi göra en hemmagjort lösning sen som verkar funka men nu undrar ja om någon annan haft detta problemet?

Visa signatur

XPS 1330 -:- T5550 -:- 3 gig ram

Permalänk
Medlem

Vad brakade? Man behöver inte och ska aldrig ta i allt vad man kan när man monterar en kylare.

Permalänk
Medlem

Skruva ni fast plattan "som ska vara bakom moderkortet" för år när ni monterar fästet på framsidan?

Permalänk

Allt sånt var redan fastsatt... nej vet att vi inte skulle tagit i så det gick sönder men vi höll bara på att testa o tillslut gick "svarta platsprylen" man pressar med sönder, kan ja gjort nått fel? eller är det bara ännu en bugg från MSi

Visa signatur

XPS 1330 -:- T5550 -:- 3 gig ram

Permalänk
Medlem

Har ett k9n med orginal kylaren jag hade var då det enklaste i världen att sätta på. Men försöka modda fast den på nåt sätt ^^

Permalänk

redan moddat, trök in svarta biten så den låste saken sen pressa vi med hela vår kroppstyngd på prollen haha moderkortet var typ som en banan men verkar funka nu ialf

Visa signatur

XPS 1330 -:- T5550 -:- 3 gig ram